abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 21 december 2015 @ 16:29:03 #101
88815 The_Emotion
98.3
pi_158412704
Ik ontloop SR zo veel mogelijk.

[ Bericht 24% gewijzigd door The_Emotion op 21-12-2015 16:35:39 ]
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 22 december 2015 @ 15:57:16 #102
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158440304
Achja, serious request. Je kan je er druk over maken of je kan het ontlopen. Wat niet zo heel moeilijk is wat wie komt er nou vrijwillig in Heerlen :')

En 3FM is al jaren kut dus je mist er niks an
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158443223
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2015 11:00 schreef Fera het volgende:
Ik merk helemaal niets van SR dit jaar.
Ik ook niet, doen ze toch goed. :Y
Zal wel door de locatie komen _O-
  dinsdag 22 december 2015 @ 22:31:47 #104
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158452265
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:08 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Ik ook niet, doen ze toch goed. :Y
Zal wel door de locatie komen _O-
Daar wil je niet dood gevonden worden inderdaad.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  dinsdag 22 december 2015 @ 23:20:14 #105
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158454509
Al dat gejank om de voedselbank :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_158461530
Mensen die het in NL zo bont maken dat ze naar de voedselbank moeten verdienen eerder een trap na dan dat ze geholpen moeten worden met een dergelijke actie.
pi_158461734
quote:
4s.gif Op vrijdag 18 december 2015 10:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zelfs de armste landgenoot heeft het vele malen beter dan menig kind in conflictgebieden:
http://m.limburger.nl/cnt(...)ijk-onlinegeschreeuw

En nu jullie weer...

Klacht: Huilies die miepen over Serious Request en de mensen die daaraan geven.
Mensen die altijd dit soort vergelijkingen maken en bagataliseren over nederlanders in armoe zijn vaak mensen die het zelf te goed hebben en er warmpjes bij zitten en dus totaal geen beeld kunnen schetsen van gezinnen die zwaar in de schulden zitten en elke dag maar weer moeten bedenken hoe ze nu weer aan eten komen.
pi_158461806
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:11 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Mensen die altijd dit soort vergelijkingen maken en bagataliseren over nederlanders in armoe zijn vaak mensen die het zelf te goed hebben en er warmpjes bij zitten en dus totaal geen beeld kunnen schetsen van gezinnen die zwaar in de schulden zitten en elke dag maar weer moeten bedenken hoe ze nu weer aan eten komen.
Maar waarom moet ik (die zulke mensen niet kent) het erger vinden dat Ria uit Heerhugowaard naar de voedselbank moet dan dat een kind in Syrië in een huis met kapotgeschoten ruiten woont?

Ik heb helemaal niets meer met Ria dan met een kind in Syrië. Wel weet ik dat Ria in Nederland in 95% van de gevallen meer comfort en kansen en veiligheid heeft gekregen dan het kind in Syrie.

Mensen doen altijd maar alsof je meer begaan moet zijn met een Nederlander omdat je toevallig dezelfde taal spreekt en hetzelfde paspoort hebt, wat een BS.
pi_158463288
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 09:11 schreef Tomansss het volgende:

[..]

Wij hebben het dus écht niet goed hoor. We hebben geen voedselbank nodig, maar breed hebben we het niet.

Maar mensen in NL die in de schulden zitten hebben dat zelf veroorzaakt. Ook bij verliezen van een baan! Dan ga je maar putjescheppen ofzo, dan pak je ALLES aan wat kan. Maar nee, dat willen mensen niet. Ze komen liever in de schulden...
pi_158463439
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:47 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wij hebben het dus écht niet goed hoor. We hebben geen voedselbank nodig, maar breed hebben we het niet.

Maar mensen in NL die in de schulden zitten hebben dat zelf veroorzaakt. Ook bij verliezen van een baan! Dan ga je maar putjescheppen ofzo, dan pak je ALLES aan wat kan. Maar nee, dat willen mensen niet. Ze komen liever in de schulden...
hoezo generaliseren. :') alsof alle mensen die thuis zitten niet willen werken en het soort mensen zijn die in het programma "Probleem Wijken" naar voren komen. Wat dacht je van ondernemers die hun hoofd niet boven water kunnen houden? Of mensen van 50+ die zich kapot soliciteren maar niet aan het werk komen? Vergeten we dit even?

En James_R het is maar goed dat er in Nederland ook mensen wonen die niet zo denken dan jij.
Anders was er nu helemaal niets meer van Nederland over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')