quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:52 schreef TUFKAL het volgende:
Niemand kent New Wave. Alles beter dan Kensington.
Hahah nou inderdaad, ook echt 0,0 enthousiasmequote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Gruisman het volgende:
Heerst echt een soort massale deceptie in die zaal
Hier thuis ook. Kom op, wat is dit nou?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:54 schreef Gruisman het volgende:
Heerst echt een soort massale deceptie in die zaal
Als ik in het publiek stond was ik alsnog gaan gooien inderdaadquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Hier was een bierdouche toch wel op zijn plek geweest, wat een aanfluiting van een winnaar
Ze hebben toch alles ingenomen?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ik in het publiek stond was ik alsnog gaan gooien inderdaad
Sigaar uit eigen doos dus.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
New Wave is toch verzonnen door Buma Cultuur? En goh wie reikt de prijs uit?
slecht zegquote:Op zaterdag 16 januari 2016 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
New Wave is toch verzonnen door Buma Cultuur? En goh wie reikt de prijs uit?
Dat maakt niet uit. Ali B heeft ooit ook gewonnen. Of Marco Borsato.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:00 schreef Gruisman het volgende:
Mwah respecteer op zich wel wat New Wave doet maar hun achterban komt totaal niet overeen met het Noorderslag publiek. Beetje gekke keuze dus
Maar die hadden wel een aantal massaal gedragen hits. New Wave heeft dat nietquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Ali B heeft ooit ook gewonnen. Of Marco Borsato.
De Staat nooit live gezien zeker.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:01 schreef Metalfreak het volgende:
Maar wat is er eigenlijk zo slecht aan KensingtonIk vind het echt een van de weinige Nederlandse bands die wel overeind blijft.
Je hebt het toch over de achterban van de winnaar en Noorderslag publiek?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:01 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar die hadden wel een aantal massaal gedragen hits. New Wave heeft dat niet
Kanshebber Typhoon is al duizendmaal betere hiphopquote:Op zaterdag 16 januari 2016 23:02 schreef SureD1 het volgende:
Ik ben een ouwe rocker maar ik heb best wel wat met old school hip-hop, maar dit is echt bagger... Ik durf te wedden dat je op menig zolderkamer of buurtcentrum beter kan vinden in dit genre...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |