Backwards compatiblequote:
Bakkes dicht en spelen jij!quote:Op maandag 7 november 2016 19:48 schreef wvsnl het volgende:
Ja toch nog snel even. Maar doel daarmee op de Xbox One. Mass effect 2 en 3 zijn sinds vandaag dus backwards compatible. Dus speelbaar op de Xbox One
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warning: Possibly a spoiler...![]()
Maar gelukkig gingen ze naar Andromeda omdat men dan helemaal los kon gaan m.b.t. tot animaties.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:48 schreef Semisane het volgende:
Yay! Collectors 2.0
Edward Snowden heeft meegewerkt aan Andromeda?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warning: Possibly a spoiler...![]()
Maar gelukkig gingen ze naar Andromeda omdat men dan helemaal los kon gaan m.b.t. tot animaties.![]()
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
quote:Op zaterdag 19 november 2016 09:48 schreef Semisane het volgende:
Yay! Collectors 2.0
Ik vind ze er ook veels te veel op lijken.... erg jammer(lijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Warning: Possibly a spoiler...![]()
Maar gelukkig gingen ze naar Andromeda omdat men dan helemaal los kon gaan m.b.t. tot animaties.
Tails tell tales
Eerste voorproefje dat inderdaad ergens op lijkt. Eindelijk wat gameplay en dat ziet er prima uit. Een openachtige wereld zoals DA:I en hopelijk hebben de quests wat diephang.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan hier wel enthousiast van worden.
Nou, ik ook wel zeg... ziet er echt wel heel vet uit!quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik kan hier wel enthousiast van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |