DIE ZAT IK NET OP TE ZOEKEN MAN!quote:
Dit nummer vind ik echt goedquote:
94 of 95 uit mijn hoofdquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was zo gruwelijkvooral toen, was echt uniek, Nederlandse rap
Ik heb liever Paint It Black of Wild Horsesquote:
Als Feyenoord supporter mag ik dit niet zeggen maar dezequote:Op vrijdag 18 december 2015 02:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die was zo gruwelijkvooral toen, was echt uniek, Nederlandse rap
Wikipedia zegt dit:quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
'98, na het opgezocht te hebben
Dacht ook dat het eerder was.
quote:Bekendheid bij het grote publiek verwierf Extince pas op het moment dat hij het Engels verruilde voor het Nederlands: zijn single Spraakwater kwam in 1995 als eerste Nederlandstalige hiphopplaat in de top tien van de Nederlandse hitlijsten terecht. Hiermee was het hek van de dam voor een hele nieuwe lichting Nederlandstalige Hip-Hop artiesten en het meest toonaangevende Hip-Hop platenlabel van de lage landen (Top Notch) was geboren.
The Stones kan ik altijd wel waarderenquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb liever Paint It Black of Wild Horses
quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef HPLC het volgende:
Want ik ben kaler dan kaal, strakker dan strak, wreder dan wreed, vetter dan vet
Ach, moet kunnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb echt een vieze tyfushekel aan The Stones(sorry Rem)
Ik ook wel, LH is zo´n pf fan dus die vindt dit veel te minquote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
The Stones kan ik altijd wel waarderen
Bingo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach, moet kunnen.
Jij bent meer van The Beatles?
Kunnen we dan overeenkomen dat Johnny Cash een koning is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:13 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb echt een vieze tyfushekel aan The Stones(sorry Rem)
Neuh, dat niet hoor, die gasten zijn muziekaal als fuck gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook wel, LH is zo´n pf fan dus die vindt dit veel te min
JA!quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Kunnen we dan overeenkomen dat Johnny Cash een koning is?
quote:
Pink Floyd is dan ook geniaal, Dark side of the moon helemaal grijs gespeeld.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bingo.
Maargoed, ik als PF liefhebber heb natuurlijk al meer met The Beatles dan The Stones, psychedelische invloeden en alles. Maar op zich zijn het aardige deuntjes, die dingen van The Beatles, maar ik kan er niet echt van genieten zoals The Beatles of Floyd.
Yes, The Doors vind ik ook goed, prima muziek.quote:Op vrijdag 18 december 2015 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pink Floyd is dan ook geniaal, Dark side of the moon helemaal grijs gespeeld.
Zelf ben ik een groot liefhebber van The Doors, volgens mij had ik het shirtje ook aan tijdens de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |