Dat zeg ik toch; KLB 1.0quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is echt nog niet zo heel lang geleden. Was nog onder mijn eerste account dat je er serieuze discussies kon hebben!
Ik mis die tijd wel een beetje!
De teloorgang, de teloorgang.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ - KLB...pfft. Vroeger waren ze beiden tof. ONZ is relatief gestorven als je kijkt naar activiteit, maar vond ik net zo tof als KLB.
Doe ik morgen om 8:30. Voor nu: wees lief tegen elkaar en ga elkaar liefhebben alsof jullie gaymans zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:41 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Maar iemand moet straks vrouwe justitia spelen..
Maikuuul pwnde de lollergroenters vrij goed jaquote:
Ik was van mening dat KLB gewoon serieuze klachten moest bevatten en niet van die verzonnen kutverhaaltjes, KLB voor iedereen, ook voor LIF/SHO/JEMOEDER users, gewoon iedereen die echt een klacht hadquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is echt nog niet zo heel lang geleden. Was nog onder mijn eerste account dat je er serieuze discussies kon hebben!
Ik mis die tijd wel een beetje!
Toen KLB nog heel gewoon wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; KLB 1.0
Toen KLB opeens gesloten werd was dat meteen het einde van een tijdperk
Ik ga dromen over jouquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe ik morgen om 8:30. Voor nu: wees lief tegen elkaar en ga elkaar liefhebben alsof jullie gaymans zijn.
Amen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De teloorgang, de teloorgang.
ONZ is tegenwoordig gereduceerd tot deze sc, Tong die af en toe wat post en tetten. Veel meer is het niet.
Werkmanquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was van mening dat KLB gewoon serieuze klachten moest bevatten en niet van die verzonnen kutverhaaltjes, KLB voor iedereen, ook voor LIF/SHO/JEMOEDER users, gewoon iedereen die echt een klacht haddat waren mooie tijden.
Vrouwe justitia heeft gesprokenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Doe ik morgen om 8:30. Voor nu: wees lief tegen elkaar en ga elkaar liefhebben alsof jullie gaymans zijn.
Idd jammer dat ONZ net een doodgeslagen biertje is, KLB is ook niet wat het geweest is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ - KLB...pfft. Vroeger waren ze beiden tof. ONZ is relatief gestorven als je kijkt naar activiteit, maar vond ik net zo tof als KLB.
Beetje de gay versie ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was van mening dat KLB gewoon serieuze klachten moest bevatten en niet van die verzonnen kutverhaaltjes, KLB voor iedereen, ook voor LIF/SHO/JEMOEDER users, gewoon iedereen die echt een klacht haddat waren mooie tijden.
Ja, dat soort verzonnen aids kan ik dus gewoon niet handlen. Zal wel aan m'n gestel liggen ofzo, maar echt. Post dan gewoon niets. Een verzonnen verhaaltje op z'n tijd is prima, kan iedereen om lachen, maar dat consistente gekut en gekloot en verzonnen gelul. Tyft daar alsjeblieft mee op naar bokt.nl ofzo.quote:
Gereduceerd tot deze SC. Bevalt me niet zo man die woordkeuze. Deze SC is geen reduceren van het is de waarheid die na jarenlang geopend is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De teloorgang, de teloorgang.
ONZ is tegenwoordig gereduceerd tot deze sc, Tong die af en toe wat post en tetten. Veel meer is het niet.
Net de twee fora die hoog in mijn post lijsten staan, wel jammer dat deze twee ooit legendarische uithoeken van fok zo onderheven zijn aan afbraakquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd jammer dat ONZ net een doodgeslagen biertje is, KLB is ook niet wat het geweest is.
Nou, dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd jammer dat ONZ net een doodgeslagen biertje is, KLB is ook niet wat het geweest is.
Ik lig in bed 1 hand om mijn lul denkend aan jou en 3 vingers in me kont 1 voor roosje Kauai en opsoquote:
Met als afsluiter mij KLB-mod laten wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch; KLB 1.0
Toen KLB opeens gesloten werd was dat meteen het einde van een tijdperk
Het was ook geen aanval op deze sc, het was een aanval op hoe het tegenwoordig gesteld is met ONZ. In mijn ogen is het bestaansrecht van ONZ voor een deel te danken aan deze nieuwe SC!quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gereduceerd tot deze SC. Bevalt me niet zo man die woordkeuze. Deze SC is geen reduceren van het is de waarheid die na jarenlang geopend is.
Het voelt zo haast alsof we ons tegen Geerd (quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net de twee fora die hoog in mijn post lijsten staan, wel jammer dat deze twee ooit legendarische uithoeken van fok zo onderheven zijn aan afbraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |