Samson en Gertquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
3:40
Gert kan soms z'n lach niet inhouden tijdens een show
Heel soms zie ik wel eens van die bobtails lopenquote:
Fylaxquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:06 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik voel liefde komen wanneer krijgen we de fylaxische posts?
Het is dat je weet dat het een username is, anders zou je denken dat het om een laxeermiddel ging.quote:
Pausquote:
Ze sexten man moet welquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:17 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hij ging naar de jumbo gladiator halen vandaag, toch?
"Faaileks. DAN SCHUIFT IE ZO IN 1x BAM, NAAR BINNEN!"quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:11 schreef Cassius het volgende:
[..]
Het is dat je weet dat het een username is, anders zou je denken dat het om een laxeermiddel ging.
En kerstbroodquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:54 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Wakker. Straks naar Star Wars met de vrouwDaarna door naar de kerstborrel van het werk. Gratis bier
Bezopen in de 1e klas terug van Leeuwarden naar Groningen vanavond met allemaal patienten als collega's. Dit belooft een mooie avond te worden
Vast Guusquote:
Guus is gewoon weg gepest door de bazen posts die hier neer gezet worden. Daar kan hij niet tegen.quote:
Ik geloof nog steeds niet in het bestaan van die vriendinquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:45 schreef PausNicolaas het volgende:
Fylax gaat sex hebben met zijn vriendin waar hij slapen blijft zegt ie
Waarschijnlijk een fantasie over zijn rechterhand waar hij geil van wordquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet in het bestaan van die vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |