Dat is een nog slechtere troll dan GGMM.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef NM. het volgende:
Waar is Klaasweetalles eigenlijk? Dat is pas een vervelende vent.
Afzien, dat is het ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik val bijna in slaap maar wil dit toch af zien.
Man the fuck up het is nog geen elf uur.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik val bijna in slaap maar wil dit toch af zien.
Heb sinds paar maanden hersenschudding. Ben sindsdien vrij snel vermoeidquote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Man the fuck up het is nog geen elf uur.
En dan kijk je ook nog naar Feyenoordquote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb sinds paar maanden hersenschudding. Ben sindsdien vrij snel vermoeid
De meeste users in VBL hebben een hersenschudding gehad.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moet je nog een keer op slaan, dan is het over.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zorgt wel voor extra veel koppijn jaquote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan kijk je ook nog naar Feyenoord
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet je nog een keer op slaan, dan is het over.
Dit heb ik op tv gezien.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
van deze wedstrijd wordt je ook moe
haha je hapte!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |