Dat is alleen voor eckte eindbazen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Geerd het volgende:
Goed bezig !!! Wel dicht gooien maar geen nieuwe openen![]()
![]()
Meh...quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef Geerd het volgende:
Nice !!
http://www.powned.tv/nieu(...)doet_joch_14_af.html
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat is alleen voor eckte eindbazen natuurlijk.
En opgegeten ?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
denken dat ik dat serieus vies vind![]()
Heb zo'n ding opengesneden.
Ja welke van de twee is het nu? Mixed messages...vrouwmens beslis eens.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
IEUWL LAN!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet eng.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja welke van de twee is het nu? Mixed messages...vrouwmens beslis eens.
Neequote:
Nee vannacht tot 04:00 gedaan nu maar FF nietquote:
In een kooitje of in de maag van een slang ja of in het bos niet in huis.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:49 schreef PausNicolaas het volgende:
Jong muizen zijn uber schattig
Ik reed je moeder gister nog aan !!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:50 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet biggen en vissen opensnijden op school
Godver doe niet zo wispelturigquote:Op donderdag 17 december 2015 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Konijnen zijn kutbeesten. Heb liever een kat
Wat doe ik nu weer verkeerd om op te fuckenquote:Op donderdag 17 december 2015 23:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja fuck you nee
[..]
Vind mn denkbeeldige vriend niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |