SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Nouja dan wordt ze iig niet dik..quote:
Wow, hoe heb je dat gedaan? Knap hoor!quote:Op donderdag 17 december 2015 21:54 schreef Saarah het volgende:
Ik zag dat jullie in een vorig topic grafiekjes postten. Ik wil het mijne ook wel eventjes delen![]()
[ afbeelding ]
Heb ik zeker aan heel raar kind, die lurkte het spuitje leeg als een mallequote:Op donderdag 17 december 2015 22:39 schreef Vanyel het volgende:
Nog even een meeleef voor de AB met pipet. Hels karwei om er zonder traumas in te krijgen.
welkom!quote:Op donderdag 17 december 2015 20:55 schreef File_3882 het volgende:
Hoi,
Ik lees al een tijdje mee, ben nieuw op Fok. Ik wil graag meeposten. Ben sinds mei 2015 van 83,5 kg naar 66 kg gegaan. Wil nog 6 kg eraf. Gaat wel wat langzamer nu, maar dat geeft niet.
Ik ben niet echt van het sporten enzo. Ik probeer wel mijn lijstjes te posten. Niet dat die zo boeiend zijn maar kan zeker wel tips gebruiken.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 00:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Heb ik zeker aan heel raar kind, die lurkte het spuitje leeg als een malle
Aanpassing gezien je gewichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:44 schreef Lonaa het volgende:
There it is, 90,4.
Lijstje vandaag:
O: taart
L: Rosbief, pompoen, geitenkaas
T: Druiven
D: Beenham, saus, zoete aardappel, pompoen
T: Wijn.
Geef het aan het lokale Leger des Heils of de voedselbank!quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Kerstpakket van schoonfamilie gekregen en ik weet dat schoonzus geen suiker wil eten. En dat had ze vast elders gekregen, want alles met suiker (veel bonbons, koekjes etc allemaal van Mark & Spencers) allemaal naar ons doorgestuurdAlthans we kunnen ons niet voorstellen dat ze denken dat wij kersenbonbons etc lekker vinden.Maar wat moet ik er nu mee
Wij willen het ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |