Ik wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben verder niet bang voor de dood, dus zo groot is het offer dan niet.
Arm dier.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Siempre889/videos/255832034587113/
Zit wel wat in ja. Inso zegt hier vast op dat dat komt door eigen gewinquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Arm dier.
Maar ik snap niet waarom alles uitvoerig gefilmd moet worden. Ik zou uit praktische overwegingen zo'n camera allang weggelegd hebben. :S
Jezelf even profileren ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. Inso zegt hier vast op dat dat komt door eigen gewin
Dat denk ik ook om eerlijk te zijn. "even op fb showen wat een held ik ben". Echte helden geven daar niet om.quote:
Het is verder ieder z'n goedrecht. Maar het is wel wat dom op een snelwegquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat denk ik ook om eerlijk te zijn. "even op fb showen wat een held ik ben". Echte helden geven daar niet om.
Ik wil het ook niet verbieden, ik begrijp het alleen niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is verder ieder z'n goedrecht. Maar het is wel wat dom op een snelweg
Veel mensen hebben schijnbaar die sociale goedkeuring nodig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet verbieden, ik begrijp het alleen niet.
Dit snap ik ook niet nee. Maar ik ben ook niet echt mee gegaan in die Youtube-revolutiequote:Op vrijdag 18 december 2015 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder is het wel een walgelijke tendens dat alles wat je doet op film moet.
Ik vind het sowieso teveel moeite om heel mijn leven op beeld vast te leggen. En bij bepaalde momenten zorgt dat ervoor dat je minder geniet van het moment jezelf, want je bent te druk bezig met je camera.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit snap ik ook niet nee. Maar ik ben ook niet echt mee gegaan in die Youtube-revolutie
Mensen die een concert van A tot Z gaan filmenquote:Op vrijdag 18 december 2015 01:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso teveel moeite om heel mijn leven op beeld vast te leggen. En bij bepaalde momenten zorgt dat ervoor dat je minder geniet van het moment jezelf, want je bent te druk bezig met je camera.
Dat heb ik ook wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Vind foto's nemen al te veel moeite. :$
Achteraf is dat soms ook wel jammer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel.
Wij hebben in Thailand ook best weinig fotos gemaakt :$
Oh nee. Vind ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achteraf is dat soms ook wel jammer.
Dat is natuurlijk zo. Maar van mijn vorige vakantie heb ik maar een stuk of 10 foto's denk ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee. Vind ik niet.
We hebben verder genoeg fotos waar we zelf op staan, maar niet van elk watervalletje hoeven 10 fotos gemaakt et zijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:35 schreef Lokasenna het volgende:
Vind foto's nemen al te veel moeite. :$
Jeetje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest aan jou denken. :$
Weet ik niet. Het gebeurde. Mijn brein werkt zo.quote:
Oh nee, wij wel wat meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk zo. Maar van mijn vorige vakantie heb ik maar een stuk of 10 foto's denk ik.
Tja. Dat digitale kijk je toch nooit meer naar terug. Als het in je kast staat blader je er nog wel eens door.quote:Op vrijdag 18 december 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Iemand noemde het laatst ouderwets om nog albums te laten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |