Vrouwen hebben nooit geklaagd en vonden het altijd een aangename verrassing. Hoe reageren vrouwen op de jouwe? Ohquote:
Pffquote:
Pics or didnt happen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Had laatst nudie gestuurd naar PN
Kutjequote:Op donderdag 17 december 2015 18:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nooit geklaagd en vonden het altijd een aangename verrassing. Hoe reageren vrouwen op de jouwe? Oh
Wa proat je now?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:07 schreef renwan het volgende:
BOERTJE, HÉ BOERTJE WIL JE 'N KEERTJE VERKRACH WORD'N?!
PowerLungen haha BAM 1-0 voor PNquote:
Ga je met me mee? Vier kratten bier en dan van Maastricht naar Groningen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:07 schreef renwan het volgende:
BOERTJE, HÉ BOERTJE WIL JE 'N KEERTJE VERKRACH WORD'N?!
Ik geloof niet dat Geerd maagd is, die zit de hele dag die treinchicks te rakenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:08 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De enige maagd met recht van spreken is Geerd.
PowerLoungen, wat een baas is dat ookquote:Op donderdag 17 december 2015 18:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
PowerLungen haha BAM 1-0 voor PN
Ssshht straks komt de popo hem op het spoor. Het was prima totdat getrouwde vrouwen ook deze service wilde gebruiken. En soms zit er wel een 15 jarige bij die een valse id opgeeft. Sssshtquote:Op donderdag 17 december 2015 18:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Geerd maagd is, die zit de hele dag die treinchicks te raken
Die van Duzzy is wel oké, zit je wel in mijn zaad te roeren.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Iemand een zusje die ik raken kan?
Je mag mijn lege gladiator blik raken.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:10 schreef PausNicolaas het volgende:
Iemand een zusje die ik raken kan?
Gat groter maken, ijzervijlsel aan je lul, bloed overal. Zou het niet doenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je mag mijn lege gladiator blik raken.
Ik behoed je weer voor zulke fouten, zo ben ik gewoonquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 18:13 schreef renwan het volgende:
[..]
Gat groter maken, ijzervijlsel aan je lul, bloed overal. Zou het niet doen
Jaren geleden, dacht dat ze klaar was. WAS ZE NIETquote:Op donderdag 17 december 2015 18:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]echte mannen stellen zich niet aan.
Iemand hier al eens de rode zee moeten bevaren? Had die chick zowat dood kunnen slaan.
Man man voor jou ook geen prettige ervaring zie ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:15 schreef renwan het volgende:
[..]
Jaren geleden, dacht dat ze klaar was. WAS ZE NIET
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |