Ik wel ook niet, maar nou heb ik ook al sinds de basisschool geen man meer dusdanig naakt gezienquote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef Scuidward het volgende:
Heb zelf nog nooit een man gezien zonder schaamhaar.
Goede note welquote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef renwan het volgende:
Note to self: geen volleybal meisjes daten
Je pa ook nooit?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wel ook niet, maar nou heb ik ook al sinds de basisschool geen man meer dusdanig naakt gezien
Mijn oude team bestond uit mij, en een paar mannen van de pensioenleeftijd.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wel ook niet, maar nou heb ik ook al sinds de basisschool geen man meer dusdanig naakt gezien
Dan vraag je erom denk ik ofzoquote:Op donderdag 17 december 2015 17:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mijn oude team bestond uit mij, en een paar mannen van de pensioenleeftijd.
Ik dacht trouwens dat ze best wel goed figuurtje hadden, doordat ze altijd van die strakke broekjes aan hebben. ALLEMAAL EEN LEUGENquote:Op donderdag 17 december 2015 17:49 schreef renwan het volgende:
Note to self: geen volleybal meisjes daten
Klopt en dat ga ik ook niet ontkennen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha paus is geen alfa mannetje
Ik heb ooit in een ver grijs verleden een meisje om die reden m'n huis uitgezet. Bleek dat ze altijd corrigerende kleding droeg. Stond ze onder de douche, ik kwam binnen en schrok me helemaal de pleurisquote:Op donderdag 17 december 2015 17:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat ze best wel goed figuurtje hadden, doordat ze altijd van die strakke broekjes aan hebben. ALLEMAAL EEN LEUGEN
Die broekjes zitten zo strak dat het lijkt alsof ze een platte buik hebben en een goede kont maar als het broekje eenmaal uit is komen de vetjes tevoorschijn. Het was allemaal dus een illusie
Zie verhaal hierboven, gezicht was wel een 8quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zouden jullie een chick fucken als je erachter komt dat ze corrigerend ondergoed draagt én het down under niet bijhoudt, maar qua gezicht is ze fucking knap?
quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een ver grijs verleden een meisje om die reden m'n huis uitgezet. Bleek dat ze altijd corrigerende kleding droeg. Stond ze onder de douche, ik kwam binnen en schrok me helemaal de pleuris
Wel haar taxi naar huis betaald
Ja?quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Zouden jullie een chick fucken als je erachter komt dat ze corrigerend ondergoed draagt én het down under niet bijhoudt, maar qua gezicht is ze fucking knap?
Schaamhaar kan mega geil zijn. Bosje of zo als beneden maar alles netjes is onderhouden.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had 5 naakte vrouwen gespot toen ik kleedkamer binnenliep en maar 2 hadden geen bos van overwoekerde schaamhaar
Duzzy kan dit verhaal ondersteunen, hem heb ik toen meteen opgebeldquote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
Goed verzonnen verhaal 9/10
(Fokkers neuken niet)
Ja tenzij moddervet zoals een hangbuikzwijnquote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was dus bij mij het geval, manmanman ik schrok me echt helemaal kapotquote:Op donderdag 17 december 2015 17:55 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja tenzij moddervet zoals een hangbuikzwijn
OH MY GODDDquote:Op donderdag 17 december 2015 17:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Duzzy kan dit verhaal ondersteunen, hem heb ik toen meteen opgebeld
Niet met haar neequote:Op donderdag 17 december 2015 17:56 schreef PausNicolaas het volgende:
Verhaal is niet verzonnen want geneukt heeft hij niet![]()
Als het niet bedorven ruikt zou ik haar keihard doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |