Als het mistig was dan zag je ook geen sterren.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat het mistig was.
Nice !!quote:Op donderdag 17 december 2015 20:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als het mistig was dan zag je ook geen sterren.
Owja, die zag ik zonet niet, zeker overheen gekeken. Mistig was ook een flauwe grap, meer vanwege de grijzige gloed.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als het mistig was dan zag je ook geen sterren.
Hehehe zag hem, net iddquote:Op donderdag 17 december 2015 21:04 schreef Simterklaas het volgende:
Geerd laat ze wel zien wie de baas is!
http://www.dumpert.nl/med(...)cteur_de_tiefus.html
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef Simterklaas het volgende:
klacht.nl
Mijn klacht:
Mijn dochter maakte een pak Melkan Soja drink Naturel open door aan de afsluitring te trekken, ze trekt de ring er af en de sluiting blijft zitten, na wat tobben schiet de afsluiting (rondje van ca. 15 mm doorsnee) in het pak. Ze waarschuwde ons ervoor. De volgende dag kwam het ongemerkt in haar beker, het rondje schiet in haar keel, stikt bijna, het lukt haar om het uit te spuwen, gevolgd door haar g e h e l e maaginhoud. LEVENSGEVAARLIJK !
Gewenste oplossing:
Nu wil ze schadevergoeding.
Naar klacht.nl?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:33 schreef Geerd het volgende:
Beetje saai maar wel rustgevend ongemerkt 4 min zitten kijken man![]()
![]()
![]()
Je wilt toch juist pussy proeven?quote:Op donderdag 17 december 2015 20:06 schreef Scuidward het volgende:
Wat beffen betreft, cola eroverheen, schijnt te neutraliseren.
Niet het complete smakenpallet.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je wilt toch juist pussy proeven?
Geerd heeft net klemmen gehaald. Kan je er eentje op je neus doenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Niet het complete smakenpallet.
Ik proef met mijn tong. Maar kan wel een gasmasker opzetten en de stofzuiger op die kut plaatsen.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geerd heeft net klemmen gehaald. Kan je er eentje op je neus doen
1tje met kaas en een met brood. Ik weet de looproutes dus misschien 1 lucky shot erbijquote:Op donderdag 17 december 2015 21:52 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geerd heeft net klemmen gehaald. Kan je er eentje op je neus doen
Wij jou ook !!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Pff straks Pas thuis ik mis de sc
Knal hem vol dan !!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Geerd. Ik zit mobiel als ik laatste post heb is hij voor Geerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |