Ach, zolang het niet mijn eigen bloed is wat eraan zit overleef ik het welquote:Op donderdag 17 december 2015 18:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Man man voor jou ook geen prettige ervaring zie ik.
Baasquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Ach, zolang het niet mijn eigen bloed is wat eraan zit overleef ik het wel
Ze was wel bijna klaar dus het was geen tsunami van bloed ofzoquote:Op donderdag 17 december 2015 18:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Baasik was totaal niet amused zelf.
En als je toompje scheurt man man man.
Lekker toch !!! Net zolang likken zodat het er uit ziet als een boefjee een bak kwark leeg geslobbert heeftquote:Op donderdag 17 december 2015 17:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had 5 naakte vrouwen gespot toen ik kleedkamer binnenliep en maar 2 hadden geen bos van overwoekerde schaamhaar
Geerd begrijpt het mega geil.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker toch !!! Net zolang likken zodat het er uit ziet als een boefje een bal kwark leeg geslobbert heeft
Hmm ja, ik vond het wel vies, Maja was verder een goeie neukbeurt. Mijn slechte tijd ooit was toen ik geen pepermunt had en voor het eerst ging beffen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze was wel bijna klaar dus het was geen tsunami van bloed ofzo
Straks krijg je keelkankerquote:Op donderdag 17 december 2015 18:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vond het wel vies, Maja was verder een goeie neukbeurt. Mijn slechte tijd ooit was toen ik geen pepermunt had en voor het eerst ging beffen.zo naïef zo dom.
Heb jij gebeft ja ??quote:Op donderdag 17 december 2015 18:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm ja, ik vond het wel vies, Maja was verder een goeie neukbeurt. Mijn slechte tijd ooit was toen ik geen pepermunt had en voor het eerst ging beffen.zo naïef zo dom.
Jawel man. Regel pepermunt. Echt vieze smaak man het is wel geil het idee an sich.quote:
Aah joh gewoon pilsen tochquote:Op donderdag 17 december 2015 18:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Fuck moet nu naar een makker. Maar echt geen zin in. Klote zooi.
Dat heet dan aan die meid gelegen want ik heb er op 1 iemand na alleen goede ervaringen meequote:Op donderdag 17 december 2015 18:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jawel man. Regel pepermunt. Echt vieze smaak man het is wel geil het idee an sich.
Als het goed is is het gewoon ph neutraal toch ?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heet dan aan die meid gelegen want ik heb er op 1 iemand na alleen goede ervaringen mee
Volgens mij wel, wat niet wil zeggen dat het gewoon ranzig kan smakenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als het goed is is het gewoon ph neutraal toch ?
Ohw shit.. ik ken nog wel een verhaalquote:Op donderdag 17 december 2015 18:18 schreef renwan het volgende:
Je toompje zal maar scheuren, dat lijkt me pas een traumatische ervaring![]()
Ken ik dat verhaal?quote:Op donderdag 17 december 2015 19:11 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ohw shit.. ik ken nog wel een verhaal
Licht ons even in danquote:
Je vachina is niet pH neutraalquote:Op donderdag 17 december 2015 18:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, wat niet wil zeggen dat het gewoon ranzig kan smaken
Nisk zeggen met je ansjovis kutquote:Op donderdag 17 december 2015 19:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je vachina is niet pH neutraal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |