hello van martin solveig?quote:Op donderdag 17 december 2015 12:41 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
Mensen worden gedreven door emotie kijk maar naar imagine en hello in de top2000.
quote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef leeell het volgende:
Vind het eerder apart dat niemand door had dat ze suïcidaal was. Treurig. Die ouders kramen allerlei onzin uit, ik begrijp het wel hoe wanhopig ze zijn. Ze proberen gewoon nu met zo'n nummer alles een beetje te plaatsen.
In de realiteit had ze zich gewoon vol gesnoven/geslikt en is ze van de wanhoop op t spoor gesprongen.
Nee, adele. http://radio.nl/809184/ad(...)top-2000-bij-radio-2quote:
Wat een kutliedje is dat. Tevens:quote:
alleen is niet gesprongen ze stond gewoon muisstil op het spoor met der handen in der zijquote:Op donderdag 17 december 2015 12:48 schreef leeell het volgende:
Vind het eerder apart dat niemand door had dat ze suïcidaal was. Treurig. Die ouders kramen allerlei onzin uit, ik begrijp het wel hoe wanhopig ze zijn. Ze proberen gewoon nu met zo'n nummer alles een beetje te plaatsen.
In de realiteit had ze zich gewoon vol gesnoven/geslikt en is ze van de wanhoop op t spoor gesprongen.
ohja natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2015 12:55 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Nee, adele. http://radio.nl/809184/ad(...)top-2000-bij-radio-2
Ook belachelijk dat er zo veel Nederlandse rotzooi in staat.
Bron?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
alleen is niet gesprongen ze stond gewoon muisstil op het spoor met der handen in der zij
ik snap het nummer ook niet echt, eerst gooit hij het in de media, daarna wil hij rust en nu weer de media in... mja
Is daar iets van te vinden op internet? link?quote:
In de nieuwstopics over dit onderwerp staan alle linkjes.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is daar iets van te vinden op internet? link?
Bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:57 schreef mootie het volgende:
[..]
In de nieuwstopics over dit onderwerp staan alle linkjes.
Zoeken is lastig op mijn mobiel, maar ik ga even mijn best doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite.
EDIT: Kan serieus niets vinden over die bevindingen...
Nee, is meer een mix van artifacts op het scherm door de slechte kwaliteit, lichtval en schaduw waardoor het heel even een paar keer op lijkt.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:39 schreef Gerard_Geit het volgende:
Nog meer mensen hier die er erg zeker van zijn dat er twee personen lopen, dus eentje naast Dascha?
Precies. En op bepaalde momenten kun je dan weer zien dat ze alleen loopt, dus de conclusie lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, is meer een mix van artifacts op het scherm door de slechte kwaliteit, lichtval en schaduw waardoor het heel even een paar keer op lijkt.
Idd.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:46 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Precies. En op bepaalde momenten kun je dan weer zien dat ze alleen loopt, dus de conclusie lijkt me duidelijk.
Nee niemand.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:39 schreef Gerard_Geit het volgende:
Nog meer mensen hier die er erg zeker van zijn dat er twee personen lopen, dus eentje naast Dascha?
de machinistquote:
En waar staat die quote van de machinist?quote:
ja sorry las de rest vh topic niet monumment gap ik ga ff zoeken...quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En waar staat die quote van de machinist?
Oke dank je. In dat stukje tekst vind ik het zo niet terug. Gisteren ook gezocht maar kon niks vinden over die machinistquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:34 schreef PeZu het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)rd_met_dascha_g.html
Daar staat schijnt maar op tv hoorde ik het peter r dieptries het ook zeggen
Dat is de verklaring die de machinist direct aan de politie heeft afgelegd en waarop is gebaseerd dat het om zelfmoord ging. Stond met haar gezicht richting de trein met haar handen in haar zij. Machinist zou nog geclaxonneerd hebben maar daar gaf ze geen gehoor aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke dank je. In dat stukje tekst vind ik het zo niet terug. Gisteren ook gezocht maar kon niks vinden over die machinist
risico vd publiciteit opzoeken is dat er dan mensen zijn met een mening, als hij rust wil moet hij die zoeken bovendien denk ik niet dat hij bezig is met se mening van wat fokkers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:06 schreef Leandra het volgende:
Laat die man toch, hij heeft verdriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |