Kan daar met mijn verstand niet bij.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh hoeft niet hoor. Maar het is gewoon een logische verklaring mbt studies en leeftijd dan.
Hoezo niet. Maar jij vind alles meer dan 1 week vooruitplannen eng.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan daar met mijn verstand niet bij.
Je kunt het niet altijd plannen insoquote:Op donderdag 17 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in 2019 of 2020.
Dus wie eerder wil zijn weet wat hem/haar te doen staat.
Ja, je weet het nooit met die pil kan zo doorheen gaan!!quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt het niet altijd plannen inso
Eng niet, maar bij veel dingen zie ik er het nut niet van in.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet. Maar jij vind alles meer dan 1 week vooruitplannen eng.
*Oprecht nieuwsgierig wat jullie er van vinden*quote:Op donderdag 17 december 2015 00:58 schreef Amarantha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)_door_SkyDeck__.html Zag net dit, wat vinden jullie ervan?
Weghalen is altijd een optie net als het houden.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:03 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe ik zou reageren als er iets mis zou gaan en ik zou ergens komende jaren zwanger raken. Maar goed, er zit niet veel anders op dan dan het beste ervan maken.
Vind ik geen optie.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Weghalen is altijd een optie net als het houden.
Maar dan is de baby toch al juist ver in ontwikkeling?quote:Op donderdag 17 december 2015 01:06 schreef Lokasenna het volgende:
Tenzij nare handicap. Maar anders zou ik nooit een kindje weghalen.
In een verstoorde ontwikkeling met sterk verminderde kansen op een goed leven ja.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dan is de baby toch al juist ver in ontwikkeling?
deo volente (of als zij het 'vergeet')quote:Op donderdag 17 december 2015 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, je weet het nooit met die pil kan zo doorheen gaan!!
Dat zou erg dom zijn tijdens haar coschappenquote:Op donderdag 17 december 2015 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deo volente (of als zij het 'vergeet')
Als je denkt dat ze het 'vergeet' heb je niet echt een goede basis voor een relatie imo.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
deo volente (of als zij het 'vergeet')
Mag je dan omstebeurt omhoog? Met wachtrijen enzoquote:Op donderdag 17 december 2015 01:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
*Oprecht nieuwsgierig wat jullie er van vinden*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo. Lijkt me wel prima eigk. Wel even slikken.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
als mij zoiets nu zou overkomen zou ik wel eventjes flink in een hoekje in foetuhouding gaan liggen
heeft ze je mooi te pakken welquote:Op donderdag 17 december 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
als mij zoiets nu zou overkomen zou ik wel eventjes flink in een hoekje in foetuhouding gaan liggen
Ik wil niet krap leven met een kind. Zou er ook pas aan denken als ik het goed voor elkaar heb.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo. Lijkt me wel prima eigk. Wel even slikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |