SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb op een heel aparte manier zn nummer gekregen besef ik.
Dat zou niet best zijnquote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal wel een volleyboy zijn.
Zijn notoire sletjes.
OH, ik dacht dat je gedrag op FOK! uit rationaliteit voortvloeidequote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zo blond en alles en omg ze lijken wel op elkaar
Liefde is meer dan dat, seksbeest!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Veel plezier in zijn bedje opso.
Ja natuurlijk, maar opso wil hem. Want het is een hete blonde boi.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Liefde is meer dan dat, seksbeest!
Ik gok dat het bij Opso wel een maandje of 6 duurt voor ze verder gaat dan zoenenquote:Op donderdag 17 december 2015 00:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Liefde is meer dan dat, seksbeest!
Nee joh slet in bedquote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gok dat het bij Opso wel een maandje of 6 duurt voor ze verder gaat dan zoenen
Ik denk dat 6 een overschatting is, maar wie weetquote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik gok dat het bij Opso wel een maandje of 6 duurt voor ze verder gaat dan zoenen
Nah, preutsheid zelvequote:
Nice nice. Ik ben ook benieuwdquote:
Daar kan je uren discussieren over de vermeende open relaties van fokkers!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Van Enzo Knol naar vermeende preutsheid van FOK!sters.
Tijd om naar R&P te gaan.
Nou dat ook weer nietquote:Op donderdag 17 december 2015 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
hangt die tegenwoordig de slet uit ja?
Ik ga zaterdag hopelijk.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een beetje aids van joh.
welke club?quote:Op donderdag 17 december 2015 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ondertussen gaat mijn fm16 save heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |