SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
heerlijke muziekquote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staan er 8 keer in. Ook een `beetje' overdreven
Jij gaat er ook al heen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dag zonder kip, zwarte dag.En gelukkig was de smaak van ricotta niet overheersend dus was goed te happen.
[..]
Bijna concert.
Jij zei toch geen rap erin? 2pac 2 keerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Claudia de Breij op 4.
kan het nog triester jongens.
Echt, dat is dan voor het eerst.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zei toch geen rap erin? 2pac 2 keer
Geen Grandmaster Flashquote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zei toch geen rap erin? 2pac 2 keer
Changes enDear Mommaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt, dat is dan voor het eerst.
Nooit van gehoordquote:
Zorg dat iemand niet meer mee kan gaan, neem ik kaartje over.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, en heb geen kaartjes over.
hoiquote:
Ik weet niet eens met welk nummerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Claudia de Breij op 4.
kan het nog triester jongens.
Dat ene zeik nummer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens met welk nummer
Ik
mag ik dan bij jouquote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens met welk nummer
Ik
Ja nee, geen goed idee.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zorg dat iemand niet meer mee kan gaan, neem ik kaartje over.
Ah die ken ik wel jaquote:
Ja hoorquote:
Nee, ticketswap zit vol met vraag en zonder aanbod en ergens anders zag ik kaartjes voor 90 euro, nee dankje.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja nee, geen goed idee.Met een beetje geluk kan je straks voor niet veel meer dan de originele prijs een ticket overkopen?
Stan, Lose Yourselfquote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke nummers? En welke van 2pac?
Tjacka is niet goed bij z'n hoofdquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Racoon - Oceaan op 21.
Ik kan dit moeilijk serieus nemen.
Tjacka vindt dat een goed nummer.
Moe maar ja prima.quote:
Back to black 98 maarquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Racoon - Oceaan op 21.
Ik kan dit moeilijk serieus nemen.
Tjacka vindt dat een goed nummer.
Blof 18 keerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
In de top 50 zit erg weinig genot.
Dat is gewoon bijna drie keer zo duur.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ticketswap zit vol met vraag en zonder aanbod en ergens anders zag ik kaartjes voor 90 euro, nee dankje.
Niet mijn favoriete Eminem nummers (geen slechte liedjes hoor maar heb zelf andere die ik mooier vind).quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stan, Lose Yourself
Changes, Dear Mama
Ik vind hem een prima verdediger maarik hoor vaak negatieve verhalen van andere Feyenoorder. En van Stijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moe maar ja prima.Hoe bevalt Botteghin eig bij Feyenoord hij is geblesseerd nu maar, kijk bijna nooit Feyenoord.
Maar maar tame impalequote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna drie keer zo duur.Heb je niet andere artiesten waar je graag naartoe wil gaan?
11quote:
saaie nummers van eminem jaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet mijn favoriete Eminem nummers (geen slechte liedjes hoor maar heb zelf andere die ik mooier vind).
Merk het ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij dat soort artiesten gaan fanclubs helemaaaaaaal los.
Valt wel mee. Dit soort grote ariesten is het logisch dat er meerdere nummers van instaan he.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bij dat soort artiesten gaan fanclubs helemaaaaaaal los.
Neequote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
mag ik dan bij jou
ha
nu weet je het wel
Van der Heijden? Mwah voor Groningen zou die misschien wel wat zijn alhoewel ik heb soms wel echt heel erg zwak vind.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind hem een prima verdediger maarik hoor vaak negatieve verhalen van andere Feyenoorder. En van Stijn.
Willen jullie Baco Arie niet hebben?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
kunnen mensen eens stoppen met het adoreren van die dikke zeug
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
Het is bekend dat de fanclub van Queen ook los gaat.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Dit soort grote ariesten is het logisch dat er meerdere nummers van instaan he.
Queen staat er ook 20 keer in, Beatles ook.
Dit is geforceerd je afzonderen van wat populair is. je kent dat nummer sowieso welquote:
Ik zal niet zeggen dat ze geen goede muziek maakt. Maar dat ze 11x in de top 2000 staat vind ik wel wat veel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
Die pot moet wel verboden worden van tv of radioquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geforceerd je afzonderen van wat populair is. je kent dat nummer sowieso wel
Niks mis met Adele.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat ze geen goede muziek maakt. Maar dat ze 11x in de top 2000 staat vind ik wel wat veel.
Dit boeit echt geen weldenkend mens.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef McGrath het volgende:
Whitehawk maakt de gelijkmaker in de blessuretijd, verlengen in de FA Cup
Ik heb er niks mee.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die pot moet wel verboden worden van tv of radio
Kom op man, die FA Cupquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit boeit echt geen weldenkend mens.
Nachtwinkeltje.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:49 schreef supersof het volgende:
ik heb zin in chips maar ik heb het niet
geen zin om daarheen te gaanquote:
Je kan ook laten bezorgen. Moet je wel voor 15 euro troep kopenquote:
Ik mag toch hopen van niet.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Staat Lana Del Rey ook in de lijst?
Sof woont dan ook niet in Drenthe. Er is wel aanvraag voor 2 nachtwinkels hier in Emmen.quote:
Kloptquote:Op woensdag 16 december 2015 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar noem je dan ook wel de diepe periferie.
Misschien als ik het hoor maar zegt me nu helemaal nietsquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is geforceerd je afzonderen van wat populair is. je kent dat nummer sowieso wel
Tuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
Staat Lana Del Rey ook in de lijst?
Wist je dat Ede staal uit de top 2000 is geweerd omdat hij dreigde in de top 20 te komen door zijn fanclub?quote:
Ik vind haar muziek wel geinig maar niet top 2000 waardig, vandaar dat ik het mij ook afvroeg.quote:
Kool & the Gang staat er niet inquote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Elke Jan Lul staat wel met eennummer in de lijst.
Aleen Video Games trouwens
Nee klopt.. maar wel kloten soms. Lijkt me af en toe wel effe chill een nachtwinkel.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sof woont dan ook niet in Drenthe. Er is wel aanvraag voor 2 nachtwinkels hier in Emmen.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien als ik het hoor maar zegt me nu helemaal niets
De enige muziek die ik hoor is die in de gym
Ik heb er nu ook 2quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vanaf februari 3 nachtwinkels op <5 minuten lopen. Dat is ook lekker hoor.
Jij woont dan ook in een van de weinige steden van Nederland.quote:
Laat maar zittenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook laten bezorgen. Moet je wel voor 15 euro troep kopen
Nee dat wist ik niet. Ede staal is wel een baas maar geen Drent.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wist je dat Ede staal uit de top 2000 is geweerd omdat hij dreigde in de top 20 te komen door zijn fanclub?
Dat weet ik, maar als Drent moet je hem wel kennen. Skik staat ook gewoon weer op 311quote:Op woensdag 16 december 2015 22:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet. Ede staal is wel een baas maar geen Drent.
Skik is echt kutquote:Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als Drent moet je hem wel kennen. Skik staat ook gewoon weer op 311
Niet genoeg stemmenquote:
jeejquote:
1666quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef McGrath het volgende:
Daniel Lohues op 424
Pokemon op 1666
Skik is tof.
ohquote:
Heh? Als ik Pokemon intik zie ik niets? :")quote:Op woensdag 16 december 2015 22:53 schreef McGrath het volgende:
Daniel Lohues op 424
Pokemon op 1666
Skik is tof.
Jason Paige - Gotta Catch 'em Allquote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Als ik Pokemon intik zie ik niets? :")
je moet ook gotta carch em all intypenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heh? Als ik Pokemon intik zie ik niets? :")
Lachwekkendquote:
Ging paar jaar geleden iemand trollen dodor te zeggen dat hij die nacht zou overlijdenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Door FOK! weet ik dat serious request nog steeds bestaat.
Jammer dit.
Dit.quote:
Die werd op mn oma haar crematie gedraaid.quote:
Zou luisteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn karaoke > Claudiade
Breij
Terecht, wat is dat een pure aids.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging paar jaar geleden iemand trollen dodor te zeggen dat hij die nacht zou overlijden
Het moet nog beginnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
Ik was Serious Request dit jaar serieus (haha) vergeten.
Ik zag een topic omtrent SERquote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Fera het volgende:
Ik was Serious Request dit jaar serieus (haha) vergeten.
Mijn eerste ban kreeg ik tijdens SER2010.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kreeg je nog wel eens een ban door SER
Vergeten dat het bestond.quote:
Clickbait.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag een topic omtrent SER
En dacht dat het om Series ging in 1e instantie.
Want?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn eerste ban kreeg ik tijdens SER2010.
#Neverforget
Ik vind het ook leuk. Leuker dan die Adele fetisj van dit jaar.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:58 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel baas dat hij er in staat.
Dat is wel popmuziek. Een themesong vind ik niet in de top 2000 horenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk. Leuker dan die Adele fetisj van dit jaar.
En al die James Bond nummers dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel popmuziek. Een themesong vind ik niet in de top 2000 horen
Ach, Claudia de Breij op 4.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel popmuziek. Een themesong vind ik niet in de top 2000 horen
Ja,eigenlijk ook niet inderdaad.quote:
Ik zag er een paar voorbij komen toen ik net door de lijst scrollde.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,eigenlijk ook niet inderdaad.
Maardat zijn er niet veel heel toch?
Skyfall sowieso
Gewoon Wodka drinken.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Proef je niks van als ze ijskoud zijn
nou hij kwam uit de vriezer en tot nu toe elke keer geproefdquote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Proef je niks van als ze ijskoud zijn
Ach, Claudia de Breij op 4.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, Claudia de Breij op 4.
Dan kunnen we allemaal de gouden microfoon van Leen in de hand nemen en in de top 2000 komen
Is verder ook niet veel aan.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef supersof het volgende:
[..]
nou hij kwam uit de vriezer en tot nu toe elke keer geproefd
Cum altijd goed.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:02 schreef McGrath het volgende:
Als je jägermeister vies vindt moet je eens unicum proberen.
quote:
shotjes zijn leuk johquote:Op woensdag 16 december 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mis je niet veel aan.
Sowieso shotjes
Opnieuw drank drinken tegen een kater... helpt dat?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Jagermeister vooral een paar shotjes 's ochtends tegen de kater als je wist dat je nog een dag moest.
Dan ben jesnel broke volgenss mij jaquote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet als je een alcohol tolerantie hebt.
Jazeker.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Opnieuw drank drinken tegen een kater... helpt dat?
je stelt het dan gewoon uit.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Opnieuw drank drinken tegen een kater... helpt dat?
Daarom altijd iedereen shotjes geven die er niet tegen kan.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet als je een alcohol tolerantie hebt.
na 2 weken moet je er toch aan geloven en heb je een kater van 2 weken.quote:
Nooit gedaan, poeh krijg ik niet weg hoor. Jointje oké maar drank als ik brak ben..quote:
Na 1tje gaat het wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gedaan, poeh krijg ik niet weg hoor. Jointje oké maar drank als ik brak ben..
Maar wel op plek 9, 11 en 14quote:
Ik doe het wel eens met bier op feesten die langer duren dan één dag, het eerste biertje is smerig en daarna is het weer prima.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gedaan, poeh krijg ik niet weg hoor. Jointje oké maar drank als ik brak ben..
1 keer gedaan met introweekend'quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mwah s'ochtends drank lijkt me helemaal niks.
Zelfs joint vind ik al heftig haha en daar kan ik inmiddels wel aardig goed tegen.quote:
na 1 keer is dat ook wel weg.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer gedaan met introweekend'
Kotsmisselijk word je daar van
Dronken zijn en joints roken is echt de shit.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Behalve dat je er joints van gaat kettingrokenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dronken zijn en joints roken is echt de shit.
Een keer toen ik nog 8 uur in berg moest lopen. Nooit meer.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 keer gedaan met introweekend'
Kotsmisselijk word je daar van
Ja dat is een combinatie die ik wel vaak doe ja als ik dronken ben maar goed ik ben zelden dronken.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dronken zijn en joints roken is echt de shit.
Ja dan word je ook beroerd...quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve dat je er joints van gaat kettingroken
Ik niet haha, als ik genoeg alcohol op heb dan gaat blowen wel wat moeizamer. Doe het wel maar nuchter gaat het mij stuk beter af.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behalve dat je er joints van gaat kettingroken
Ik ook nietquote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een keer toen ik nog 8 uur in berg moest lopen. Nooit meer.
Je kan daar ook echt wel bad van gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat is een combinatie die ik wel vaak doe ja als ik dronken ben maar goed ik ben zelden dronken.
Oh dat valt nog mee dan. Ik wilde net die lijst gaan bekijken maar chrome werkte niet mee.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wel op plek 9, 11 en 14(rest nog niet goed bekeken, internet deed even stom)
Ja jij bent een ekte ekte Pool ik een halve dat is het verschilquote:Op woensdag 16 december 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jullie worden allemaal wel snel beroerd ;s
Heb jij trouwens werk? No offence ofzo maar ik zie je altijd op fokquote:Op woensdag 16 december 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietZelfde geldt voor wiet overigens.
Opzoek naar stagequote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij trouwens werk? No offence ofzo maar ik zie je altijd op fok
Moet je vaker naar de keet gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja jij bent een ekte ekte Pool ik een halve dat is het verschil
Wake n bake vind ik echt reuzefijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook nietZelfde geldt voor wiet overigens.
Jaa dan ben je echt de hele dag bijna stonedquote:Op woensdag 16 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wake n bake vind ik echt reuzefijn.
Behalve af en toe een biertje ben ik verder al maanden Straightedge verder dusquote:Op woensdag 16 december 2015 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wake n bake vind ik echt reuzefijn.
quote:Op woensdag 16 december 2015 23:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je vaker naar de keet gaan.
Netjes hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve af en toe een biertje ben ik verder al maanden Straightedge verder dus
Ik ook hoor. Alleen een keertje fles port laatst (ook alweer een maand geleden)quote:Op woensdag 16 december 2015 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve af en toe een biertje ben ik verder al maanden Straightedge verder dus
Heb jij laatste tijd nog geblowd?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Sochtends/smiddags beginnen met drinken is verder juist goed.
Je kater slaap je dan door
Jawel, maar erg weinig de laatste maanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb jij laatste tijd nog geblowd?
Beveiliging. Maar heb theorie al afgerond dus, alleen stage rest nog. En als je die niet gevonden krijgt kan het lang durenquote:
Jij bent echte de vrouwelijke wiet junk van Emmenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb jij laatste tijd nog geblowd?
Hoe doe je dat dan als je bent verhuisd? Nieuw iemand zoeken?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel, maar erg weinig de laatste maanden.
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je bent verhuisd? Nieuw iemand zoeken?
Dat zal wel meevallen hoor, ze zijn er nog wel erger.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij bent echte de vrouwelijke wiet junk van Emmen![]()
Daarom kunnen er nog coffeeshops bestaan in Emmenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij bent echte de vrouwelijke wiet junk van Emmen![]()
Checken op welk dak de sneeuw niet blijft liggen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan als je bent verhuisd? Nieuw iemand zoeken?
Ik durf dat nooitquote:
Ik was eens in een soort illegaal metalkelder in emmen, waar je ook je eigen bier enzo moest meenemen, weet jij hoe dat heet?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen hoor, ze zijn er nog wel erger.
Beveiliging? Sorry maar dat vind ik echt een van de slechtste opleidingen ooit. Tegenwoordig kom je ook niet zo ver meer als beveiliger. Tenminste dat hoor ik maar dat kan ook onzin zijn. Maar je moet doen wat je leuk vind.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beveiliging. Maar heb theorie al afgerond dus, alleen stage rest nog. En als je die niet gevonden krijgt kan het lang duren
Haha ik zag vorig jaar een foto daarvanquote:Op woensdag 16 december 2015 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Checken op welk dak de sneeuw niet blijft liggen.
Zo moeilijk zal dat toch niet zijn als je blowers kent?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf dat nooitIk wil dat nu ook eigenlijk i.p.v van de coffeeshop. Scheelt best veel geld. Maar weet nooit hoe ik zo'n iemand kan vinden
hoe doe je datquote:
Vrijwel iedereen haalt het netjes bij de shopquote:Op woensdag 16 december 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo moeilijk zal dat toch niet zijn als je blowers kent?
Haha. Het is ook niet mijn droomberoep nee. Maar moet wat he.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:13 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Beveiliging? Sorry maar dat vind ik echt een van de slechtste opleidingen ooit. Tegenwoordig kom je ook niet zo ver meer als beveiliger. Tenminste dat hoor ik maar dat kan ook onzin zijn. Maar je moet doen wat je leuk vind.
Haha metalkelder. Jawel dat weet ik wel.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik was eens in een soort illegaal metalkelder in emmen, waar je ook je eigen bier enzo moest meenemen, weet jij hoe dat heet?
Ze moeten er tussen zitten die wel iemand kennen hoor, shops halen het toch ook ergens vandaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen haalt het netjes bij de shop
Das waar... waarom er voor gekozen dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Het is ook niet mijn droomberoep nee. Maar moet wat he.
Werk is er genoeg in dus, maar werk is anders dan stage helaas.
wat is er zo grappig?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha metalkelder. Jawel dat weet ik wel.
Omdat ik al 349 studies heb gevolgd en niet afgemaakt en nu iets moest hebben waar ik werk in kon vinden en wat zekerheid had dat ik het zou afronden.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Das waar... waarom er voor gekozen dan?
Ja dat denk ik dus ook altijdquote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze moeten er tussen zitten die wel iemand kennen hoor, shops halen het toch ook ergens vandaan.
Soms kan je de types ook gewoon op straat zien. Tenminste dat heb ik in mijn dorp heb je genoeg dealers lopen. Tijdens een dorpsavond waar het best druk is praat je wat en kom je er van zelf achter.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen haalt het netjes bij de shop
Binnen 5 minuten ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Soms kan je de types ook gewoon op straat zien. Tenminste dat heb ik in mijn dorp heb je genoeg dealers lopen. Tijdens een dorpsavond waar het best druk is praat je wat en kom je er van zelf achter.
Kameraad van mijn ex en van broer van ex huisgenoot (is net verhuisd deze maand). Die laatste is gestopt omdat hij nu weer kleintje heeft gekregen en die eerste heeft geen wiet.quote:
Toch verwonder ik me wel over dat feit. Wiet en pillen oke, maar waar die gasten zelf dan coke, en heroine en lsd en weet ik veel wat allemaal vandaan halen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kende dat soort types altijd via ex.
Kan nu nog steeds aan zo'n beetje alles wel komen via hem.
Van een treetje hoger?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
maar waar die gasten zelf dan coke, en heroine en lsd en weet ik veel wat allemaal vandaan halen.
er lopen hier gewoon dealers in de stadquote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch verwonder ik me wel over dat feit. Wiet en pillen oke, maar waar die gasten zelf dan coke, en heroine en lsd en weet ik veel wat allemaal vandaan halen.
Daar bij kijkshop liepen er soms wel 20.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
er lopen hier gewoon dealers in de stad
Ja okequote:Op woensdag 16 december 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Coke komt in Rotterdam binnen, makkelijker ga je het niet krijgen.
Het lijkt allemaal echt zo moeilijk niet te zijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch verwonder ik me wel over dat feit. Wiet en pillen oke, maar waar die gasten zelf dan coke, en heroine en lsd en weet ik veel wat allemaal vandaan halen.
kijkshop is geslooptquote:Op woensdag 16 december 2015 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar bij kijkshop liepen er soms wel 20.
Als je geld hebt en iets echt wilt is alles binnen een uurtje te krijgen ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal echt zo moeilijk niet te zijn.
Nog niet eens, gewoon een beetje een feeling ervoor hebben en niet bang zijn mensen aan te sprekenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Het is vooral een beetje dat je in de goede 'scene' moet verblijven.
Ja maar dat vind ik weer zo'n risico, als je niet op het ons kent ons kunt terugvallen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nog niet eens, gewoon een beetje een feeling ervoor hebben en niet bang zijn mensen aan te spreken
Hmm.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon een gemiddelde allochtoon aanspreken dus die vaak op dezelfde plek staat!
Zelfs als het gewoon hangjongeren op scootertjes zijn, kunnen ze je alsnog wel vertellen bij wie je wel moet zijn.quote:
Zal er eens beter opletten.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs als het gewoon hangjongeren op scootertjes zijn, kunnen ze je alsnog wel vertellen bij wie je wel moet zijn.
Trustenquote:
Waarover?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb echt een goede Essay geschreven vind ik zelf.
Heerlijk autistje b en je toch ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik mis essays schrijven wel. Alleen maar opdrachten met equations afleiden en waarnemingen bij microscooppractica met stenen dit jaar.
Zal blij zijn als ik weer scriptie mag gaan schrijven.
Get a roomquote:Op woensdag 16 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk autistje b en je toch ook.
Was je in slaap gevallen?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk autistje b en je toch ook.
Jaquote:
Wij FOK!ken vaak samen op de bank.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel even een tijdje niet meer online zijn.
gezellig, zou ik ook doen als dat zo kunnen. #foreveralone.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij FOK!ken vaak samen op de bank.
Dat zal allemaalwel meevallenquote:
Misschien moet je FrauMilena gaan hosselen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
gezellig, zou ik ook doen als dat zo kunnen. #foreveralone.
ben al bezig.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien moet je FrauMilena gaan hosselen.
Plaatsvervangende schaamte ja, echt.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_de_achtertuin.html Wat een huilie is Enzo Knol.
Las dat hij zelf als 'prank' een emmer ijskoud water over iemand heen had gegooid.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
John van den Heuvel deed wel leuk meequote:Op woensdag 16 december 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte ja, echt.
Niet geklikt, er zijn weinig dingen inh et leven die me minder interesseren dan youtubers.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:44 schreef Amarantha het volgende:
HAHAHA.quote:Dee (de vriendin van Enzo, red) en ik hebben hier enorme angst aan overgehouden en durven tijdelijk niet alleen te slapen
Hij ging nog een biertje met ze drinken in zijn badjas.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
John van den Heuvel deed wel leuk meeEnzo zijn vriendin die 2x moest huilen, wtf.
Ja, tijdje.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan moeten jullie wel even een tijdje niet meer online zijn.
Jouquote:Op woensdag 16 december 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwhaha wie
[..]
Nee, we houden het bij mixed babies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |