SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
heerlijke muziekquote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die staan er 8 keer in. Ook een `beetje' overdreven
Jij gaat er ook al heen?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dag zonder kip, zwarte dag.En gelukkig was de smaak van ricotta niet overheersend dus was goed te happen.
[..]
Bijna concert.
Jij zei toch geen rap erin? 2pac 2 keerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Claudia de Breij op 4.
kan het nog triester jongens.
Echt, dat is dan voor het eerst.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zei toch geen rap erin? 2pac 2 keer
Geen Grandmaster Flashquote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij zei toch geen rap erin? 2pac 2 keer
Changes enDear Mommaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt, dat is dan voor het eerst.
Nooit van gehoordquote:
Zorg dat iemand niet meer mee kan gaan, neem ik kaartje over.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu, en heb geen kaartjes over.
hoiquote:
Ik weet niet eens met welk nummerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Claudia de Breij op 4.
kan het nog triester jongens.
Dat ene zeik nummer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens met welk nummer
Ik
mag ik dan bij jouquote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet eens met welk nummer
Ik
Ja nee, geen goed idee.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zorg dat iemand niet meer mee kan gaan, neem ik kaartje over.
Ah die ken ik wel jaquote:
Ja hoorquote:
Nee, ticketswap zit vol met vraag en zonder aanbod en ergens anders zag ik kaartjes voor 90 euro, nee dankje.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja nee, geen goed idee.Met een beetje geluk kan je straks voor niet veel meer dan de originele prijs een ticket overkopen?
Stan, Lose Yourselfquote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke nummers? En welke van 2pac?
Tjacka is niet goed bij z'n hoofdquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Racoon - Oceaan op 21.
Ik kan dit moeilijk serieus nemen.
Tjacka vindt dat een goed nummer.
Moe maar ja prima.quote:
Back to black 98 maarquote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Racoon - Oceaan op 21.
Ik kan dit moeilijk serieus nemen.
Tjacka vindt dat een goed nummer.
Blof 18 keerquote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
In de top 50 zit erg weinig genot.
Dat is gewoon bijna drie keer zo duur.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ticketswap zit vol met vraag en zonder aanbod en ergens anders zag ik kaartjes voor 90 euro, nee dankje.
Niet mijn favoriete Eminem nummers (geen slechte liedjes hoor maar heb zelf andere die ik mooier vind).quote:Op woensdag 16 december 2015 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stan, Lose Yourself
Changes, Dear Mama
Ik vind hem een prima verdediger maarik hoor vaak negatieve verhalen van andere Feyenoorder. En van Stijn.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moe maar ja prima.Hoe bevalt Botteghin eig bij Feyenoord hij is geblesseerd nu maar, kijk bijna nooit Feyenoord.
Maar maar tame impalequote:Op woensdag 16 december 2015 22:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna drie keer zo duur.Heb je niet andere artiesten waar je graag naartoe wil gaan?
11quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |