KNJBquote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
nu komt er een storm op het doel van PSV.
Of Heracles aan de scheids. Man man man, wat een snoekduik bij die penalty man. Sterren springen hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel geld heeft P$V aan Heracles geboden jongens?
Waarom zou hij gaan liggen als hij de bal vrij in kan tikken, Nick?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Of Heracles aan de scheids. Man man man, wat een snoekduik bij die penalty man. Sterren springen hoor.
Jij miste de keeper even Bram, kan gebeurenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Waarom zou hij gaan liggen als hij de bal vrij in kan tikken, Nick?
Ik lees het. Zelfs superkees steunt hemquote:Op woensdag 16 december 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Motie van afkeuring namens de hele oppositie.
Omdat Tannane altijd valt? Nu heeft hij een doelpunt en rood voor de tegenstander en dat is een stuk beter dan blijven staan met kans dat je de goal mist.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat we uberhaupt nog reageren op deze knulquote:Op woensdag 16 december 2015 22:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat Tannane altijd valt? Nu heeft hij een doelpunt en rood voor de tegenstander en dat is een stuk beter dan blijven staan met kans dat je de goal mist.
Je ziet toch dat hij z'n voet laat hangen en dat daardoor zijn grote teen Pasveer raakt.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:14 schreef Brammess het volgende:
[..]
Pasveer komt gewoon als een debiel uit.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij z'n voet laat hangen en dat daardoor zijn grote teen Pasveer raakt.
Klopt, maar Tannane versiert de rode kaart.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pasveer komt gewoon als een debiel uit.
knjbquote:Op woensdag 16 december 2015 22:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij z'n voet laat hangen en dat daardoor zijn grote teen Pasveer raakt.
Eens, maar daarom is het nog geen penalty. Volgens mij is er gewoon 0 contact.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pasveer komt gewoon als een debiel uit.
Kutclub jaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef nickhguitar het volgende:
Hier even op z'n Duits winnen en dan heb je die Almelose narigheid voor dit jaar weer gehad. Man man man wat een grafzooi daar.
hafcfan en Isane zijn prima kerels, maar tis jammer dat ze zo'n grafclub supporten..quote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef nickhguitar het volgende:
Hier even op z'n Duits winnen en dan heb je die Almelose narigheid voor dit jaar weer gehad. Man man man wat een grafzooi daar.
MarkoAlmelo was toch wel een stuk betere nickname dan Isanequote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hafcfan en Isane zijn prima kerels, maar tis jammer dat ze zo'n grafclub supporten..
dat ook idd. Je ziet die Heracles spelers ook nooit eens plezier uitstralen. Altijd het gezicht op onweer en chagrijnig, zelfde geld voor die negatieve trainer met z'n chagrijnige kop. Tot overmaat van ramp is dat publiek net klein Feyenoord, wat een tuig zeg.quote:
Kun je dan beter Markelo van maken.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
MarkoAlmelo was toch wel een stuk betere nickname dan Isane
Pasveer is de grote schuldige.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar Tannane versiert de rode kaart.
Dit kloptquote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
dat ook idd. Je ziet die Heracles spelers ook nooit eens plezier uitstralen. Altijd het gezicht op onweer en chagrijnig, zelfde geld voor die negatieve trainer met z'n chagrijnige kop. Tot overmaat van ramp is dat publiek net klein Feyenoord, wat een tuig zeg.
Heb het broekje al bijna nat van de spanning!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan zo misschien verlengen
[ afbeelding ]
De boys lekker fit zaterdag.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
We gaan zo misschien verlengen
[ afbeelding ]
Kan Ajax weer uitlopenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De boys lekker fit zaterdag.
Heel Engeland lacht je nu uitquote:
Me 2quote:Op woensdag 16 december 2015 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb het broekje al bijna nat van de spanning!
Spelen PSV gewoon even kapot en slaan dan toe.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef nickhguitar het volgende:
grappig dat Heracles nu niet weet hoe ze met de nieuwe rol om moeten gaan. Tegen 11 man reageren was makkelijk maar nu weten ze het niet zo goed.
En dan te bedenken dat PSV en Ajax zo'n beetje ruzie hadden om die gastquote:Op woensdag 16 december 2015 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brenet kan geen voorzet geven en Maher kan niets
Misschien kunnen we hem ruilen tegen Lex Immers. Hangt al een dartbord in de kantine van de herdgang.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat PSV en Ajax zo'n beetje ruzie hadden om die gastIk denk dat ze nu zelfs bij Bal op het Dak 8 nog even twijfelen voordat ze hem binnenhalen.
Wat zou hafcfan van deze post vinden?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Wat een graftakkenploeg dat Heracles Heracles joh. Opdoeken die handel.
Heel veel haat. Het PEC topic heeft er ervaring mee.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat zou hafcfan van deze post vinden?
Interesseert mij geen reet!quote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is iequote:Op woensdag 16 december 2015 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeracles?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:13 schreef Pascalus het volgende:
PSV gaat dit nog winnen. #nostradamus
Wanneer heeft Feyenoord gewonnen dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat wordt Feyenoord - PSV
0 - 10quote:Op woensdag 16 december 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou dat wordt Feyenoord - PSV
En dan haten op PEC supporters omdat we heel blij waren met een terechte 1-1 die in de laatste minuut viel. We waren aan het juichen alsof we de CL wonnen was het verweer. Met je anti-voetbal.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
dat ook idd. Je ziet die Heracles spelers ook nooit eens plezier uitstralen. Altijd het gezicht op onweer en chagrijnig, zelfde geld voor die negatieve trainer met z'n chagrijnige kop. Tot overmaat van ramp is dat publiek net klein Feyenoord, wat een tuig zeg.
Kwartetquote:
Weghorst en Fledderus. Die 2 belichamen alles wat mis is met de mensheid.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
Die beker zal me een rotzorg zijn, maar alleen al voor die zuigers van een Weghorst, Fledderus en Tannane ben ik blij met deze zeikerige overwinnig.
Zat Weghorst nou te janken op het veld?
Ik heb geen idee wie jij bent en waarom je mij quote. Jouw verhaal raakt werkelijk kant noch wal.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan haten op PEC supporters omdat we heel blij waren met een terechte 1-1 die in de laatste minuut viel. We waren aan het juichen alsof we de CL wonnen was het verweer. Met je anti-voetbal.
Waarschijnlijk zag hij in hoe triest hij eigenlijk is.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:36 schreef BadderHaring het volgende:
Die beker zal me een rotzorg zijn, maar alleen al voor die zuigers van een Weghorst, Fledderus en Tannane ben ik blij met deze zeikerige overwinnig.
Zat Weghorst nou te janken op het veld?
Misschien kan de moeder van Kramer Weghorst troosten.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weghorst en Fledderus. Die 2 belichamen alles wat mis is met de mensheid.
Ik ken jou ook niet. Leuk verhaal.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent en waarom je mij quote. Jouw verhaal raakt werkelijk kant noch wal.
+Kazimquote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weghorst en Fledderus. Die 2 belichamen alles wat mis is met de mensheid.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien kan de moeder van Kramer Weghorst troosten.
Heracles-fans op FOK! liepen op PEC te zeuren omdat die blij waren met de late 1-1, dat bedoelt hij. Het ging niet over jou.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:37 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij bent en waarom je mij quote. Jouw verhaal raakt werkelijk kant noch wal.
Ik heb iets gemist merk ik.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien kan de moeder van Kramer Weghorst troosten.
Wie ben jij en welke club vind je goed?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan haten op PEC supporters omdat we heel blij waren met een terechte 1-1 die in de laatste minuut viel. We waren aan het juichen alsof we de CL wonnen was het verweer. Met je anti-voetbal.
Nee maar serieus, wat bedoel je in godsnaam? Wijs je terug op iets wat ik ooit heb gezegd o.i.d.?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet. Leuk verhaal.
Kuch kuch hafcfan.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles-fans op FOK! liepen op PEC te zeuren omdat die blij waren met de late 1-1, dat bedoelt hij. Het ging niet over jou.
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee maar serieus, wat bedoel je in godsnaam? Wijs je terug op iets wat ik ooit heb gezegd o.i.d.?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles-fans op FOK! liepen op PEC te zeuren omdat die blij waren met de late 1-1, dat bedoelt hij. Het ging niet over jou.
quote:
Oh jaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was dat niet tegen Kramer dat hij 'ik neuk je de moeder zei?'
Indekken.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Als PSV zelfs met 8 man kan winnen dan is er geen hoop meer voor de concurrenten.
PSV Kampioenen 2014/2016.
Dat is mijn specialiteit. Waar is mijn eipet?quote:
Ohquote:
Ja je wees op mini Feyenoord publiek en daarom kwam ik even met dat verhaal. Heracles kwam door een blunder op 0-1, daarna alleen maar anti-voetbal en dan ook op de moffen manier even gelijkmaken en daar gewoon erg blij mee zijn, krijg je gelijk weer mensen over je heen dat je niet moet juichen alsof je de CL hebt gewonnen.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
OhIk dacht al. Je mag ook best blij zijn met een 1-1. Ik heb niks tegen juichen maar ik vind Heracles in het algemeen een club met een negatieve uitstraling. De belichaming daarvan in de vorm van Weghorst, Fledderus, Tannane en die trainer. Bah bah bah. En wat lekker dat we hier zo Duits winnen .Kan niet beter.
quote:Hahaha was te zielig on te zien bedoel je en een wanprestatie van formaat. Enige geluk van PSV vanavond was de keeper van heracles. Gefeliciteerd
Ik geniet.quote:PSV heeft er niks van gebakken, alleen geluk gehad.
Dit heb ik gemist, waar ging dat over?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Hahaha die weddenschap van geo4kant.
Dan zie je het leven wel heel zwart-witquote:Op woensdag 16 december 2015 22:46 schreef VXXLL het volgende:
Je zal maar fan zijn van zowel Heracles als Juventus. Dan moet je wel een troll zijn
Daarom heb ik voor wat kleur gekozen met Juventus en PSV.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dan zie je het leven wel heel zwart-wit
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
denk niet witquote:Op woensdag 16 december 2015 22:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had op Heracles gewed.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist, waar ging dat over?
quote:Op woensdag 16 december 2015 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
Hahaha die weddenschap van geo4kant.
Gek dat er morgen geen 18:30 wedstrijd is, normaal heeft FOX wel de invloed om de maximale TV-uitzendtijd er uit te slepen.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus:
HHC
FC Den Bosch
AZ
PSV
Roda JC
VVSB
FC Utrecht
Feyenoord/Willem II
Serieus?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Pasveer is al naar huis gegaan tijdens de wedstrijd
Niet meer opstellenquote:Op woensdag 16 december 2015 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Pasveer is al naar huis gegaan tijdens de wedstrijd
Dit laat niet genoeg zien hoe grappig en dom het was.quote:
Je gaat er al vanuit dat Ajax kampioen wordt?quote:Op woensdag 16 december 2015 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Tja ik hoop dat Feyenoord en/of PSV die beker pakt, AZ is ook nog acceptabel. Voor het Nederlandse voetbal is het wel erg prettig als een grote club de beker pakt met het oog op de coefficienten vanwege directe plaatsing voor de EL
Nee maar Ajax pakt sowieso de beker niet, en volgens mij schuift het ticket van de bekerwinnaar door naar de nummer 4 van de competitie als die club ook kampioen wordt.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je gaat er al vanuit dat Ajax kampioen wordt?
Had de goalie die kunnen hebben? Zeg t maar.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit laat niet genoeg zien hoe grappig en dom het was.
edit: Beeld https://vine.co/v/imd1pDaFqHP
Wel zonde. Anders lag de weg naar de halve finale open met een leuke lotingquote:Op donderdag 17 december 2015 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had de goalie die kunnen hebben? Zeg t maar.
Pure stront voor de oge dat elftal.quote:Op donderdag 17 december 2015 19:34 schreef Brammess het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Vejinovic, Vilhena; Kuyt, Kramer, Elia.
quote:Op donderdag 17 december 2015 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Pure stront voor de oge dat elftal.
quote:Op donderdag 17 december 2015 20:45 schreef Brammess het volgende:
Elia heeft me geblokeerd op Facebook omdat ik zei dat hij niet langs Hans Hateboer kwam
PL ook volgens mijquote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn kijkt niet mee.
Hij kijkt darts.
Huh, nee, het was een doeltrap.quote:
Hij kan niet tegen druk. En de druk van de Kuip is een enorme druk.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:11 schreef Brammess het volgende:
Vejinovic kan er echt helemaal niks van
Lachwekkend ook dat die kerel zo'n salaris heeft. En die Kramer mag wmb ook weer zo snel mogelijk oprotten. Vind 'm zo mogelijk nog irritanter dan Kazim.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:14 schreef Wiebeldak het volgende:
Nelom moest daar wel staan door omstandigheden maar man, die bakt er weer niet veel van.
He mad.quote:
Omdat de beker hun beste kans is op Europees voetbalquote:
Is ie ook. Rare vogel.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend ook dat die kerel zo'n salaris heeft. En die Kramer mag wmb ook weer zo snel mogelijk oprotten. Vind 'm zo mogelijk nog irritanter dan Kazim.
Racistquote:Op donderdag 17 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat heef vilena een kut kapsel
Kramer kan er altijd 1 maken.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lachwekkend ook dat die kerel zo'n salaris heeft. En die Kramer mag wmb ook weer zo snel mogelijk oprotten. Vind 'm zo mogelijk nog irritanter dan Kazim.
Weet je wie wel?quote:Op donderdag 17 december 2015 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou niet in de profielschets van Louis passen.
Een beetje 't kapsel van Justin Timberlake in z'n N Sync tijd.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat heef vilena een kut kapsel
Oja godver.quote:
Hij probeert waarschijnlijk deze baas na te doenquote:Op donderdag 17 december 2015 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een beetje 't kapsel van Justin Timberlake in z'n N Sync tijd.
Theo Lucius ookquote:
Dat was leuk, jullie haalden onze reserve binnen als het ware het een wereldvoetballer wasquote:
Dat was chanant. Echt het slechtste Feyenoord aller tijden. Huysegems, die blonde buitenspeler die geen speler kon passeren, Slory.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was leuk, jullie haalden onze reserve binnen als het ware het een wereldvoetballer was
Ik weet heel zeker dat die er niet gaat komen.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef Brammess het volgende:
Het is wachten op de invalbeurt van calma calma Robert Braber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |