Illuminatiequote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
"Volgens een ooggetuige liepen tussen de bewoners van Geldermalsen "hooligan-achtige types" die nu amok maken."
Net als in Steenbergen. Dat zijn door de overheid (AIVD) aangestuurde stemmingmakers om de tegenstanders in kwaad daglicht te zetten.
Bekende tactiek om oppositie uit te schakelen.
Ga eens naar bed manquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja...en ik krijg het gratis... zo koel om een ziekte te hebben
Zou verkopen srsquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gratis drugsquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben vandaag bedreigd op mn werk aan de telefoontyfuslijer
Blauwe gespotquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
Het zal vast een zionistisch complot zijn
Hey Lichtkogelquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Remqo het volgende:
Het zal vast een zionistisch complot zijn
Ben gewoon bezorgdquote:Op woensdag 16 december 2015 22:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarom nou zo tegen mij, ik dacht dat wij wat hadden
je toon stond me niet aanquote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Toto69 het volgende:
Ik moest altijd lachen met boze mensen, en dan werden ze nog bozer.quote:Op woensdag 16 december 2015 22:07 schreef Toto69 het volgende:
Boos is wat anders dan bedreigenquote:Op woensdag 16 december 2015 22:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen met boze mensen, en dan werden ze nog bozer.
Ik moet altijd lachen als iemand huiltquote:Op woensdag 16 december 2015 22:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik moest altijd lachen met boze mensen, en dan werden ze nog bozer.
nelis weer?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hier op FOK! bedreigen ze steeds mijn moeder
Ze weten toch niet wie je bent, boeiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |