Kreeg alleen kritiek op dingen die hij niet eens deed.quote:Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op 450 was hij ook een fantastische mod ja
hahaquote:Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zeggen jullie even tegen die bolle dat ik ook een gedichtje wil voor kerst, ik ben al zo sneu
jouw dreamteam is zeker dat je partner al het werk doetquote:Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
is omdat jij geen mod wilde worden wij waren dreamteam
quote:Op woensdag 16 december 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw dreamteam is zeker dat je partner al het werk doet
Volgens mij heb jij vaker gesnicht dan dat hij topics heeft geslotenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
remqo paint sluitposts dus remqo wint sowieso
Kan sowieso, je moet alleen weten hoe... haha die box van nielsnul hahahaquote:Op woensdag 16 december 2015 21:59 schreef HPLC het volgende:
Zou wel mod willen zijn, kan ik in de pm-box van WCH kijken
Ja snap niet dat Guus nog geen nieuwe mod heeft aangewezenquote:Op woensdag 16 december 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op 450 was hij ook een fantastische mod ja
hersenschudding hequote:Op woensdag 16 december 2015 22:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja snap niet dat Guus nog geen nieuwe mod heeft aangewezen
Hahaha echt hequote:Op woensdag 16 december 2015 22:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kan sowieso, je moet alleen weten hoe... haha die box van nielsnul hahaha
Ja hahah jij zat daar ook he, ik zag je hahahaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:01 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hahaha echt he
Alleen maar gejank
Hahahahaquote:Op woensdag 16 december 2015 22:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja hahah jij zat daar ook he, ik zag je hahaha
nee, tramadol ingenomen... eigenlijk niet voor hoofdpijn, maar ik voel me helemaal fantastischquote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij mocht van Teun langer opblijven
godverquote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hij mocht van Teun langer opblijven
Jeej druksquote:Op woensdag 16 december 2015 22:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, tramadol ingenomen... eigenlijk niet voor hoofdpijn, maar ik voel me helemaal fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |