Ik ben echt mega jaloers nu. Wil verdomme ook HC zijn. Renwan gaat het wel halen maar hier zoeken ze niemand die dat doet. Ik ga sollicitatiebrief schrijven een open en dan eens kijken of het wat kan worden.quote:
quote:Beste Renwan,
Hartelijk dank voor jouw sollicitatie naar de vacature Hoofdconducteur Den Haag.
Leuk dat je belangstelling hebt voor NS. Bij deze bevestig ik dat ik jouw gegevens in goede orde heb ontvangen. Je ontvangt zo spoedig mogelijk bericht over het verdere verloop van de procedure.
Met vriendelijke groet,
Recruitment Operatie Professionals MBO
Fuck yeah fuck Yeah.quote:
Nu moet ik open sollicitatie ook gewoon gaan doen straks eens kijken hoe je sollicitatie schrijft.quote:
Ga zo een sollicitatie schrijvenquote:
Godver ben ik de enige die niet weet hoe je zo'n ding schrijft.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga zo een sollicitatie schrijven
quote:Beste Scuidward.
Nee, we hebben op het spoor geen plek voor particulieren met een bierfiets.
Met vriendelijke groet,
Recruitment Operatie Professionals MBO
Voorbeeld kun je vast wel op het internet vindenquote:Op woensdag 16 december 2015 14:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver ben ik de enige die niet weet hoe je zo'n ding schrijft.
Roosje 4 HCquote:Op woensdag 16 december 2015 14:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Voorbeeld kun je vast wel op het internet vinden
En wat dure woorden gebruiken zoals service gericht, zelfstandig, teamplayer.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Roosje <3quote:Op woensdag 16 december 2015 14:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |