Vanwege een verhuizing kunnen de katten niet meer bij de huidige eigenaar blijven. Zodoende zoek ik samen met hem een passend nieuw tehuis. Ze zijn 2 weken geleden nog geent en ze hebben een paspoort. In erg goede staat lama zeggen
Ze heten dolly en roosje
Heb je interesse, stuur even een mailtje naar jkn@ihe.nl
edit, foto's en namen
[Dit bericht is gewijzigd door Atreidez op 21-11-2002 00:27]
quote:Done!
Op donderdag 21 november 2002 00:20 schreef Salvad0R het volgende:
foto !
quote:Da's handig voor op reis.
Op donderdag 21 november 2002 00:17 schreef Atreidez het volgende:
en ze hebben een paspoort.
Jammer dat ik er al 1 heb en nog neit aleen woon.
Ik hoop echt dat ze ene goed baasje vinden
Ik ben zelf de bezitter van 7 katten en zou er niet aan moeten denken er ook maar eentje van te moeten gaan missen
quote:Dat vroeg ik me ook af.
Op donderdag 21 november 2002 20:07 schreef BYM het volgende:
Goed dan van mijn zijde een moralistische reaktie, echter wel een vriendelijke .
Waarom ga je je 8 jaar oude diertjes "wegdoen" .....?
Ik bedoel ben je niet gehecht aan die beestjes dan ?Ik ben zelf de bezitter van 7 katten en zou er niet aan moeten denken er ook maar eentje van te moeten gaan missen
Het is dus ook de bedoeling een goed tehuis te zoeken voor Roosje en Dolly en ze niet bij de eerste de beste af te zetten en weg te rijden. Desnoods neem ik ze zelf in huis, maar zit momenteel nog midden in een verbouwing, dus dat zou betekenen dat ze voor een kleine periode in een kattenopvang of asiel moeten en dat doe ik ze liever niet aan.
Hebben jullie al een oplossing?
Trouwens: leuke vrouw heeft die vriend van je...
Het enige acceptabele excuus zou een allergie of iets dergelijks zijn.
quote:Helaas nog niet, vanavond moeten ze iig bij hem weg en neem ik ze mee naar de dierenambulance basis waar ik zelf werk, daar komen ze tijdelijk in een bench tot we dus een betere oplossing hebben. En geloof me, heb haar en hem echt proberen te overtuigen dat het niet eerlijk is ten opzichte van de katten, maar zonder succes..
Op maandag 25 november 2002 11:34 schreef CartWOman het volgende:
*schop*Hebben jullie al een oplossing?
Trouwens: leuke vrouw heeft die vriend van je...
Het enige acceptabele excuus zou een allergie of iets dergelijks zijn.
Bedankt voor de kick
quote:
Op maandag 25 november 2002 14:15 schreef Pridemeid het volgende:
Hoe gaan ze met andere katten om?prrrrrr
*2e schop*
En als het kon had ik ze zelf graag willen hebben...
Ik heb al 3 katten en die dulden géen andere kat in de buurt; laat staan 2.
Heb je interesse pridemeid?
quote:Waar en in wat voor gebied woon je? Want als je in de stad woont vind ik buiten laten lopen geen prettig idee. Ze zijn gewent aan een 3 kamer huis, mochten niet in de slaap kamer. Kwamen niet buiten naar mijn weten..
Op dinsdag 26 november 2002 00:45 schreef DJKoster het volgende:
Zijn ze gewend aan een groot of een klein huis..
En kun je ze buiten laten lopen
Serieuze interesse?
quote:Woon in de stad, en mijn huis is ook niet zo groot..
Op dinsdag 26 november 2002 01:59 schreef Atreidez het volgende:[..]
Waar en in wat voor gebied woon je? Want als je in de stad woont vind ik buiten laten lopen geen prettig idee. Ze zijn gewent aan een 3 kamer huis, mochten niet in de slaap kamer. Kwamen niet buiten naar mijn weten..
Serieuze interesse?
Zijn het trouwens ex-poezen of zijn ze nog steeds poes?
quote:Ja, praat me niet van de woningbouw
Op dinsdag 26 november 2002 13:30 schreef Ms_Furious het volgende:
Over een half jaar tot een jaar ofzo begin ik pas kans te maken op een huis (klotewoningbouw), dus ik hou m in de gaten. Ik ga er vanuit dat je dan al een baasje gevonden hebt maar anders wil ik dat wel worden.Zijn het trouwens ex-poezen of zijn ze nog steeds poes?
Maarre, t zijn idd ex poezen (ahhhh) maar dat maakt ze een stuk minder vervelend en tis ook een stuk minder vervelend voor hunzelf natuurlijk Succes met zoeken naar je huis en mocht je tegen die tijd nog katten willen en je komt uit het zuiden van de Randstad dan moet je het maar zeggen
Verder heb ik gezien dat ze in augustus nog zijn geent en verder hebben ze entingen van elk jaar vanaf hun geboorte. Erg gezonde katten dus. Ze zijn ook al gechipt, dus mochten ze weglopen dan kan hij altijd weer teruggebracht worden Ze zijn erg lief en zitten nu bij mij thuis, maar 4 katten is wel wat druk, dus als iemand nog interesse heeft..
jkn@ihe.nl
quote:Ja is goed ik ga het topic in de gaten houden
Op dinsdag 26 november 2002 15:13 schreef Atreidez het volgende:
Ja, praat me niet van de woningbouwMaarre, t zijn idd ex poezen (ahhhh) maar dat maakt ze een stuk minder vervelend en tis ook een stuk minder vervelend voor hunzelf natuurlijk
Succes met zoeken naar je huis en mocht je tegen die tijd nog katten willen en je komt uit het zuiden van de Randstad dan moet je het maar zeggen
Kom idd uit het zuiden van de randstad ongeveer 30km onder Rotterdam.
Heb je al eens een advertentie geplaatst op www.dieren-rassen.nl ???
Zelf heb ik daar ooit een advertentie voor kittens geplaatst en er is veel reactie opgekomen.
Er staan ook advertenties van mensen die op zoek zijn naar een kat. Ik heb juist een kijkje genomen en er worden weer katten gezocht....ik zou zeggen, klik eens naar die website.
Veel succes en laat iets weten als de katten een huisje hebben gevonden!
quote:Wat ontzéttend lief dat je ze toch zelf in huis hebt genomen en ze dus niet naar het asiel hoeven!
Op woensdag 27 november 2002 11:55 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb gister met de vrouw gepraat van die vriend toen ik de katten ging ophalen en de voornaamste reden dat ze weg moeten is dus omdat de kinderen sinds kort ook allemaal rooie bultjes krijgen op hun handen en armen en de huisarts had gezegd dat dat ws. door de katten kwam. Dit is dus niet de enige reden, maar wel de voornaamsteVerder heb ik gezien dat ze in augustus nog zijn geent en verder hebben ze entingen van elk jaar vanaf hun geboorte. Erg gezonde katten dus. Ze zijn ook al gechipt, dus mochten ze weglopen dan kan hij altijd weer teruggebracht worden
Ze zijn erg lief en zitten nu bij mij thuis, maar 4 katten is wel wat druk, dus als iemand nog interesse heeft..
jkn@ihe.nl
Succes, ik hoop dat je snel een oplossing vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |