Die ligt nog te maffen, hij wordt pas een kwartiertje voordat hij moet gaan werken wakker!quote:
Het is dan ook een trollquote:Op woensdag 16 december 2015 12:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Vind het wel zorgelijk dat er mannen zijn die geen bier lusten. Dat moet toch een mentale stoornis zijn. Een ziekte in de Smaakpapillen. Kan anders niks bedenken.
Daarom praat Etsu altijd tegen jequote:
Die mannen hebben gewoon een probleem. Of met zichzelf of met hun kort pittig kapsel. Een echte man komt thuis en heeft het mannelijk recht om lekker tv te gaan kijken met een biertje erbij totdat vrouwlief het eten op tafel heeft staan!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja maar neemt niet weg dat er mannen zijn die serieus geen bier drinken.
Heb Etsu al een tijdje niet meer gespot, post die alweer?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:16 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Daarom praat Etsu altijd tegen je
Geen idee, is meer van de klb scquote:Op woensdag 16 december 2015 12:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb Etsu al een tijdje niet meer gespot, post die alweer?
Daar kom ik al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 16 december 2015 12:21 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geen idee, is meer van de klb sc
Mijn neefje was echt een kasthomo, lust eerst geen bier, dan opeens wel na paar jaar gaat hij altijd uit. Zijn ouders maken hem een soort player, maar die kerel is nog verleger dan welke maagd in het maagfentopic van r en p dan ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mannen hebben gewoon een probleem. Of met zichzelf of met hun kort pittig kapsel. Een echte man komt thuis en heeft het mannelijk recht om lekker tv te gaan kijken met een biertje erbij totdat vrouwlief het eten op tafel heeft staan!
Geen reet aan daarquote:Op woensdag 16 december 2015 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kom ik al een tijdje niet meer
Ah, het typische proces van de eeuwige maagd. Eerst spreiden ze een verlegen kasthomo act tentoon, daarna gaan ze een tijd lang helemaal hard aan de alcohol want "stoer" en daarna komt meestal de collectieve vrouwen haatquote:Op woensdag 16 december 2015 12:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mijn neefje was echt een kasthomo, lust eerst geen bier, dan opeens wel na paar jaar gaat hij altijd uit. Zijn ouders maken hem een soort player, maar die kerel is nog verleger dan welke maagd in het maagfentopic van r en p dan ook.
Daarom heb ik het ook links laten liggen. Heb er nog een tijdje selectief gepost en gelurkt, maar het gaat altijd over hetzelfdequote:
fuck dit klinkt als mij waz dezequote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, het typische proces van de eeuwige maagd. Eerst spreiden ze een verlegen kasthomo act tentoon, daarna gaan ze een tijd lang helemaal hard aan de alcohol want "stoer" en daarna komt meestal de collectieve vrouwen haat
Kan niet wachten man. Staat hij een beetje in de fitness met ectobody. Sowieso ben ik blij dat ik niet meer fitness. Kan je je eigen gewicht bankdrukken heb je wat gehad. Je moet gewoon je krat of palletbier kunnen dragen en dan zit je goed. Misschien zijn dit soort maagden aangeboren man.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, het typische proces van de eeuwige maagd. Eerst spreiden ze een verlegen kasthomo act tentoon, daarna gaan ze een tijd lang helemaal hard aan de alcohol want "stoer" en daarna komt meestal de collectieve vrouwen haat
Ahah, dit syntoom wijst op een 'kasthomo' met verlatingsangst omdat de patiënt denkt dat zijn vrienden en ouders heb de deur wijzen vanwege zijn geaardheid!quote:Op woensdag 16 december 2015 12:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
fuck dit klinkt als mij waz deze
behalve het kasthomo gedeelte
Ze praten altijd over tieten van meloewa of zo die erg lekker zijn heb ik vernomen. Of flirten ze met een andere en dan gaan ze politiek correct doen, dan doen ze alsof ze sociaal leven hebben en fokken ze tot laat in de nacht.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook links laten liggen. Heb er nog een tijdje selectief gepost en gelurkt, maar het gaat altijd over hetzelfde
quote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, dit syntoom wijst op een 'kasthomo' met verlatingsangst omdat de patiënt denkt dat zijn vrienden en ouders heb de deur wijzen vanwege zijn geaardheid!
Ik zou me geen zorgen maken, het proces ondergaan en uiteindelijk zul je zien dat je ouders en de twee vrienden die je hebt je zullen begrijpen en ondersteunen in je geaardheid!
Ah, hij zit dus in de fitness fase. Duidelijk heeft meneer een laag zelfbeeld en wil dit nu compenseren met ectobodyquote:Op woensdag 16 december 2015 12:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan niet wachten man. Staat hij een beetje in de fitness met ectobody. Sowieso ben ik blij dat ik niet meer fitness. Kan je je eigen gewicht bankdrukken heb je wat gehad. Je moet gewoon je krat of palletbier kunnen dragen en dan zit je goed. Misschien zijn dit soort maagden aangeboren man.
Waarom zit jij dan gewoon wel in KLB SC de hele tijdquote:Op woensdag 16 december 2015 12:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ze praten altijd over tieten van meloewa of zo die erg lekker zijn heb ik vernomen. Of flirten ze met een andere en dan gaan ze politiek correct doen, dan doen ze alsof ze sociaal leven hebben en fokken ze tot laat in de nacht.
Soberso is Geerd de enige die er vrede mee heeft en een zen status heeftquote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]![]()
Geerd is denk ik de enige maagdenbaas. Echt de enige die het goed kan pullen.
En zijn ouders zeggen dat hij breed wordt. Echt zo'n kind dat alles moet bewijzen zodat pappie en mammie kunnen pochen. Gelukkig kan ik gewoon de alcoholist zijn die geerd volgt tot in zijn dood.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, hij zit dus in de fitness fase. Duidelijk heeft meneer een laag zelfbeeld en wil dit nu compenseren met ectobody
En zich maar afvragen waarom meneer nog geen meisje mee naar huis heeft genomen waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 december 2015 12:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
En zijn ouders zeggen dat hij breed wordt. Echt zo'n kind dat alles moet bewijzen zodat pappie en mammie kunnen pochen. Gelukkig kan ik gewoon de alcoholist zijn die geerd volgt tot in zijn dood.
De hele tijd? Ga zoeken dan hoeveel posts ik er heb? Denk dat het er nog geen 100 zijn in totaal. Dus dat valt wel mee en toen was de Geerd SC er ook nog niet man. Je doet alsof ik een schrammetje heb waar een druppel bloed uit komt, en ik daaraan dood aan het bloeden ben. Kom nou pausje.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Waarom zit jij dan gewoon wel in KLB SC de hele tijd
Die zit vol met tering downy's die precies zo leven als jij hierboven vermeldt.
Dat maakt hem baas. Hij tikt bier weg en accepteert het hij zou iedereen doen maar hij forceert niks! Hij fapt met plezier zonder tranen.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso is Geerd de enige die er vrede mee heeft en een zen status heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |