Moest lachen. Geerd wat een baas ongelofelijk baas.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou gaan uitkijken dat ze je zometeen niet op personeelszaken willen hebben!
Daar ben ik echt slecht in, ik had zelf de boa bij een ROC gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver was er maar een HC voor hier in de buurt ik zou direct doen. Geerd kan me dan zelfs helpen met sollicitatie brief.
Misschien moet ik de boa halen dan.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar ben ik echt slecht in, ik had zelf de boa bij een ROC gehaald.
Dus dat scheelde NS natuurlijk al geld
Wat een baas.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:42 schreef Geerd het volgende:
Dibble! !die is nu hc als het goed is !! Maar niet echt actief meer op Fok volgens mij
Held !!!vooral termen als deescalerend optreden veiligheid voorop.quote:
Heb je dat nog niet gedaan dan ?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:44 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zal ik gewoon een open sollicitatie sturen een keer?
Ik ben nachtportier, gepast optreden in geval van calamiteitenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Held !!!vooral termen als deescalerend optreden veiligheid voorop.
Samenwerking proactief geilen ze wel op
Soberso wat kwaliteiten opnoemen en onder de noemer nachtportier en barman gooien, ze zullen van hun stoel af soppenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben nachtportier, gepast optreden in geval van calamiteiten
Ik dacht ik wacht tot een functie vrij is. Maar ik moet eigenlijk gewoon een open sollicitatie doen. Wat denk jij Geerd?quote:
Gewoon open sollicitatie doen, een baas zoals SL kunnen ze niet weigeren!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik dacht ik wacht tot een functie vrij is. Maar ik moet eigenlijk gewoon een open sollicitatie doen. Wat denk jij Geerd?
Fuck ik heb niets van zulke termen. Renwan heeft echt mega harde kans deze baan te scoren. Geerdver ben zelfs tikketje jaloers.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso wat kwaliteiten opnoemen en onder de noemer nachtportier en barman gooien, ze zullen van hun stoel af soppen
Ja hopelijk werkt dat. Godver ik ga er straks eens voor zitten.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon open sollicitatie doen, een baas zoals SL kunnen ze niet weigeren!
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon open sollicitatie doen, een baas zoals SL kunnen ze niet weigeren!
Zou het koffiemeisje er naar laten kijken, ze kan je er wel vanaf helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |