Godver ik wil ook HC worden.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen idee zit ff te chillen/wakker worden in de onbemande cabine !
Oud op nieuw misschien. Alleen savonds eten als de zon onder is.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Prima.
Doet mij weer denken aan de vraag die ik eerder op de dag stelde..
[..]
Iedere ochtend eerste effe half uurtje chillen/fappen in de onbemande cabinequote:Op woensdag 16 december 2015 13:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver ik wil ook HC worden.
Ik ben aan het wachten op een vacature.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere ochtend eerste effe half uurtje chillen/fappen in de onbemande cabine![]()
Wat een droombaan! Waar kan ik solliciteren
Geerd zal vast wel een goed woordje voor ons kunnen doen!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op een vacature.
Klotezooi. Ik hekel facebook.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:34 schreef renwan het volgende:
Kutfacebook, waarom stel je bij pagina's die je misschien leuk vind het bedrijf van mijn ex voor?![]()
Www. Werken bijns.nl. Nlquote:Op woensdag 16 december 2015 13:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere ochtend eerste effe half uurtje chillen/fappen in de onbemande cabine![]()
Wat een droombaan! Waar kan ik solliciteren
Ik ga zo door de vacatures heen kijkenquote:
Omdat Zuckenburg denkt dat je behoefte hebt aan een verzetje?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:34 schreef renwan het volgende:
Kutfacebook, waarom stel je bij pagina's die je misschien leuk vind het bedrijf van mijn ex voor?![]()
quote:Hoofdconducteur Den Haag
renwan heeft altijd alle gelukquote:
Grijp je kans !! Zit hier nog iemand van fok! Die ik hc heb laten wordenquote:
Godver was er maar een HC voor hier in de buurt ik zou direct doen. Geerd kan me dan zelfs helpen met sollicitatie brief.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
renwan heeft altijd alle geluk
*sollicitatiebrief is één woord.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Godver was er maar een HC voor hier in de buurt ik zou direct doen. Geerd kan me dan zelfs helpen met sollicitatie brief.
Ik ben serieus ermee bezig jaquote:
Oh man, Geerd je moet mij helpen HC worden zodra iets is in de buurt.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grijp je kans !! Zit hier nog iemand van fok! Die ik hc heb laten worden
Ik zou gaan uitkijken dat ze je zometeen niet op personeelszaken willen hebben!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Grijp je kans !! Zit hier nog iemand van fok! Die ik hc heb laten worden
renwan is going places!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:41 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Deze man gaat carrière maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |