Van bier moet ik sowieso om het kwartier pissenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man goeie tip. Zal alleen moeten pissen als een reiger.
Geerd neukt zwaartekracht de moederquote:
Je bent er aardig ondersteboven van!quote:
Geerd neukt iedereen de moederquote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd neukt zwaartekracht de moeder
quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd neukt zwaartekracht de moeder
Maja gewoon urinaal naast je bed ja toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een nadeel van deze methode.
Jij autist, neem een voorbeeld aan mij:quote:Op woensdag 16 december 2015 13:22 schreef DerRabbit het volgende:
Deze SC heeft mijn post aantal wel weer omhoog gekickt
quote:(gemiddeld 2 per dag)
En dan lekker spetteren door je hele slaapkamerquote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maja gewoon urinaal naast je bed ja toch?
Of een koelkast op je toilet zetten, tv aan de muur hangen en lekker met je laptop daar gaan zitten fokkenquote:Op woensdag 16 december 2015 13:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maja gewoon urinaal naast je bed ja toch?
Woensdag 16 december is nu uitgeroepen tot de dag van op z'n kop. Deze heilige dag nemen we op in het kanon en zal jaarlijks gevierd worden.quote:
Geen slecht idee man.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of een koelkast op je toilet zetten, tv aan de muur hangen en lekker met je laptop daar gaan zitten fokken
Lekker nadruppelen. Geerd weet!quote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
En dan lekker spetteren door je hele slaapkamer
Dat is wel een klassieker jaquote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef renwan het volgende:
Doet me weer aan dit topic denken
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Geen idee zit ff te chillen/wakker worden in de onbemande cabine !quote:Op woensdag 16 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zitten er al geile chicks in de trein Geerd?
Prima.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Woensdag 16 december is nu uitgeroepen tot de dag van op z'n kop. Deze heilige dag nemen we op in het kanon en zal jaarlijks gevierd worden.
quote:Op woensdag 16 december 2015 01:56 schreef Duzzy het volgende:
Hebben we bij het Geerdisme trouwens ook een vaste dag om te vasten? Dat je niet mag eten bij zonsopkomst tot hij weer onder is maar alleen bier mag drinken tussen die tijden?
Elke dag toch?quote:Op woensdag 16 december 2015 13:29 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Prima.
Doet mij weer denken aan de vraag die ik eerder op de dag stelde..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |