Beste beslissing uit mijn levenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:59 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man, ik zou echt mijn Limburgs niet willen kwijtraken.

Ik spreek het al niet meer en laat staan dat ik het kan typen, maar ik waag een poging:quote:

Nice des neet eins zo slech man...quote:Op woensdag 16 december 2015 01:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik spreek het al niet meer en laat staan dat ik het kan typen, maar ik waag een poging:
Wat geiste doon dan? (ofzo)

Kense rekenen? Doech d'r meh neet op rekenen!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nice des neet eins zo slech man...
Geweun weer leren man, leer dich det limburgs toch teruk, veur wanneer de dijken doorbreaken!

Zo rollen we, ik gok wel dat Sneeuw zo uitvaltquote:

Jammer man, maar ik vind het baas je rootsquote:Op woensdag 16 december 2015 01:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Kense rekenen? Doech d'r meh neet op rekenen!
Klaar nu

NOOIT NIET!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo rollen we, ik gok wel dat Sneeuw zo uitvalt

Als ik deze tegenwoordig meezing is het compleet Haagsquote:Op [youtube][/youtube]woensdag 16 december 2015 01:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jammer man, maar ik vind het baas je roots

Fuyck man in mijn familie zit ook al iemand die daar naartoe trok... Fuckquote:Op woensdag 16 december 2015 01:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik deze tegenwoordig meezing is het compleet Haags

Misschien ken ik 'm wel. Is hij homo toevallig?quote:Op woensdag 16 december 2015 01:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuyck man in mijn familie zit ook al iemand die daar naartoe trok... Fuck

Nee is een vrouw man...quote:Op woensdag 16 december 2015 01:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien ken ik 'm wel. Is hij homo toevallig?

quote:Op woensdag 16 december 2015 01:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien ken ik 'm wel. Is hij homo toevallig?

De enige limburger die ik ken die hier ook woonde was een hommo, dus dan nietquote:

Bij mij start de grens al in de buurt van Sittard/Geleenquote:Op woensdag 16 december 2015 01:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
NederweertFuck man alles boven Roermond is geen Limburg meer vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |