Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, ze hoorde bij een groep buitenlandse studenten. We hebben de leiding het adres van het ziekenhuis gegeven
Ja weet ik ook wel, maar wat ik zeg ik vond haar wel sympathiek dus liet het maar even gaan. Bij mij had ze niet heel veel op, op d'r kamer stond vast nog meerquote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soberso altijd een fout idee om mensen zelf meegebrachte drank te laten nuttigen. Indrinken doe je thuis!
Gewoon de beste manier nog steedsquote:Op woensdag 16 december 2015 00:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja nu in deze tijd vroeger was het gewoon:
[ afbeelding ]
Het zegt me wel wat, maar nee bedanktquote:Op woensdag 16 december 2015 00:47 schreef Scuidward het volgende:
Ben deze sinds paar weken ook aan het waarderen, daarvoor heb ik onder een steen gelegen.
Married to the money introduced her to my stove
Heb wel wat met die foute Amerikaanse hiphop.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Het zegt me wel wat, maar nee bedankt
quote:
Ssst, dat is een geheim.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat je Mestreechs bent.
quote:Op woensdag 16 december 2015 00:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ssst, dat is een geheim.
Daarbij, geluisterd en ik word er niet goed van. De tering
Als ik dan aan mijn tijd in Maastricht denk komt dit nummer naar boven:quote:Op woensdag 16 december 2015 00:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat je Mestreechs bent.
Zo van je weet dat je in het afvoerputje van Nederland woont maar je moet je er ook absoluut naar gedragenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:54 schreef Scuidward het volgende:
Het kneusje van Maastricht. Dat is wel heel erg laag is het niet.
Zo iemand die Onno Hoes als positieve pr kan gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo van je weet dat je in het afvoerputje van Nederland woont maar je moet je er ook absoluut naar gedragen
Ik kan Maastrichts nog steeds verstaan he, hoe moet ik nou serieus iets gaan luisteren dat Naat Puupke heet?quote:
Kan je het niet meer praten man? Fuck man geen Limburgs kunnen spreken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan Maastrichts nog steeds verstaan he, hoe moet ik nou serieus iets gaan luisteren dat Naat Puupke heet?
Hij klinkt zelfs als een faggotquote:Op woensdag 16 december 2015 00:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik kan Maastrichts nog steeds verstaan he, hoe moet ik nou serieus iets gaan luisteren dat Naat Puupke heet?
Ik had 2 jaar geleden mijn oma uit limburg aan de telefoon en die verzocht me om gewoon Nederlands te spreken omdat ze mijn Limburgs niet meer begreepquote:Op woensdag 16 december 2015 00:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan je het niet meer praten man? Fuck man geen Limburgs kunnen spreken.
Fuck man, ik zou echt mijn Limburgs niet willen kwijtraken.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden mijn oma uit limburg aan de telefoon en die verzocht me om gewoon Nederlands te spreken omdat ze mijn Limburgs niet meer begreep
Alles is weg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |