Top Weekquote:Op woensdag 16 december 2015 00:39 schreef renwan het volgende:
Volgende week eindelijk weer de hele week in de bar
Wij zitten sowieso te dicht in de buurt van de stad, iedereen gaat daarheenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij is het ook maar een paar keer gelukt
Relax. Kan je ze zo vanaf je bar observeren ... kijken wanneer er een out gaat, meeslepen en volblaffen.quote:
HC staat buiten kijf als beste baan ter wereld, die is helaas niet weg gelegd voor mij!quote:
Had er eens een die na 5 shots tequila, 2 bier en een kanon compleet out ging. Wist niet wat ik meemaaktequote:Op woensdag 16 december 2015 00:40 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Relax. Kan je ze zo vanaf je bar observeren ... kijken wanneer er een out gaat, meeslepen en volblaffen.
Viesdik met een lege maag zeker.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Had er eens een die na 5 shots tequila, 2 bier en een kanon compleet out ging. Wist niet wat ik meemaakte
Was wel viesdik
Niet geneukt dan? Je moet je daar overheen zetten.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef renwan het volgende:
[..]
Had er eens een die na 5 shots tequila, 2 bier en een kanon compleet out ging. Wist niet wat ik meemaakte
Was wel viesdik
Denk het, was de eerste en laatste keer dat ik iemand met zelf meegebrachte drank er niet uitgeschopt heb.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:41 schreef Scuidward het volgende:
Ik dacht wat zit Celine Dion door mijn muziek te wauwelen, stond Youtube nog open.
[..]
Viesdik met een lege maag zeker.
Gastquote:
Jullie zullen niet extreem duur zijn? Wel beetje pauper ja.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:42 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk het, was de eerste en laatste keer dat ik iemand met zelf meegebrachte drank er niet uitgeschopt heb.
Kanon verkopen we niet
De maan danst, ver weg ergens in een steegje met uitschot. Mensen smokelaar ruiken de kaas van de donuts die lekken uit de spies van mijn bbq..quote:
Blij dat ik in een nette vinexwijk woon.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:43 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
De maan danst, ver weg ergens in een steegje met uitschot. Mensen smokelaar ruiken de kaas van de donuts die lekken uit de spies van mijn bbq..
2,50 voor een biertje en ¤4 voor een whiskey, best acceptabele prijzen vind ik zelf. Maar ze was wel aardig en had d'r praatjes ook wel dus heb het voor een keer laten gaan. Kon ik meteen m'n manager erbij halenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:43 schreef Scuidward het volgende:
? Wel beetje pauper ja.
Omgekeerde, vriend van mij liep
Vinex wijken lopen te bezwijken. Squidward spuit de buurt wit, in zijn pener zit heel veel pit.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Blij dat ik in een nette vinexwijk woon.
Met z'n 2en haar door de draaideur gekegeld?quote:Op woensdag 16 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
2,50 voor een biertje en ¤4 voor een whiskey, best acceptabele prijzen vind ik zelf. Maar ze was wel aardig en had d'r praatjes ook wel dus heb het voor een keer laten gaan. Kon ik meteen m'n manager erbij halen
Wat een waarheden.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Vinex wijken lopen te bezwijken. Squidward spuit de buurt wit, in zijn pener zit heel veel pit.
Soberso altijd een fout idee om mensen zelf meegebrachte drank te laten nuttigen. Indrinken doe je thuis!quote:Op woensdag 16 december 2015 00:44 schreef renwan het volgende:
[..]
2,50 voor een biertje en ¤4 voor een whiskey, best acceptabele prijzen vind ik zelf. Maar ze was wel aardig en had d'r praatjes ook wel dus heb het voor een keer laten gaan. Kon ik meteen m'n manager erbij halen
Niet eens, ze hoorde bij een groep buitenlandse studenten. We hebben de leiding het adres van het ziekenhuis gegevenquote:Op woensdag 16 december 2015 00:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Met z'n 2en haar door de draaideur gekegeld?
Nice! Smooth operator.quote:Op woensdag 16 december 2015 00:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens, ze hoorde bij een groep buitenlandse studenten. We hebben de leiding het adres van het ziekenhuis gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |