Loopt zo klotequote:Op woensdag 16 december 2015 01:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Niet standaard een halve liter in je anus hebben
Top park, twee keer geweest!quote:
Deze manquote:
VIEZE KLOTEZOOI!!!quote:Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja triest. Kut FOK!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
IK BEN MEGAMAN
[..]
VIEZE KANKERZOOI!!!
Sneeuw, hou je koest. Bij ieder ander persoon had ik een TR gemachtquote:Op woensdag 16 december 2015 01:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
IK BEN MEGAMAN
[..]
VIEZE KANKERZOOI!!!
Ja sorry man ik kan er niets aan doen man heb mezelf niet in controle.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Sneeuw, hou je koest. Bij ieder ander persoon had ik een TR gemacht
Je bent veilig bij mij hoor!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 01:37 schreef houdjemond het volgende:
dit topic voelt aan als een eng donker steegje waar je om 1.37 niet als vrouw alleen doorheen wilt lopen.
Dat blijktquote:Op woensdag 16 december 2015 01:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja sorry man ik kan er niets aan doen man heb mezelf niet in controle.
Sorry man zal niet wer gebeuren komt door jou met dat klote steen musizekejes hou die steen gewoon weg, GOOI HEM WEG DIE STEEN haha vat je hem?quote:
Ik twijfel nog een beetje daaraan..quote:Op woensdag 16 december 2015 01:38 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Je bent veilig bij mij hoor!!!
Is niet nodig ik ben hooguit een gevaar voor mezelf. Ik zal je beschermen met mijn hart! Uit respect!! ik ben wel een harde jongen Respect is belangrijk i kzal je respecteren.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje daaraan..
Niet geheel onterecht volgens mijquote:Op woensdag 16 december 2015 01:39 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje daaraan..
Leugens die nergens op gebaseerd zijn mana.quote:Op woensdag 16 december 2015 01:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet geheel onterecht volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |