Ik lust niet veel inderdaad. Dit lust ik wel maar nu maakt het mij ziek. Waarom kunnen dingen gewoon niet op een normale manier gaan? Ik had lekker in bed willen lezen maar nu lukt dat dus niet. Kutlevenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:08 schreef Fatoeman het volgende:
TS lust weinig heb ik al eens eerder gelezen, en nu zeiken over de lasagna
Omdat ik thuis woon.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:09 schreef Chai het volgende:
Waarom kook je zelf dan niet? Lui kreng.
Maakt dit je leven al kut? Jij gaat het niet makkelijk krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2015 23:14 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Ik lust niet veel inderdaad. Dit lust ik wel maar nu maakt het mij ziek. Waarom kunnen dingen gewoon niet op een normale manier gaan? Ik had lekker in bed willen lezen maar nu lukt dat dus niet. Kutleven
[..]
Omdat ik thuis woon.
Zullen we gewoon een potje neuken, dan gaat de pijn weg?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:05 schreef brillenmeisje het volgende:
Verdomme. Vanavond heeft mijn moeder lasagna gemaakt. Ik ben hier dol op maar sinds 1,5 uur is mijn maag aan het borrelen, voel ik mij misselijk en heb ik last van winderigheid. Waarom moet mij dit nou weer overkomen? Waarom kan mijn moeder niet fatsoenlijk voedsel voorschotelen? Dit is hatelijk!
Dit is een juiste, doch correcte diagnose!quote:
Give her sum dick!quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een juiste, doch correcte diagnose!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |