SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max niet? Nog meer redenen om niet te kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tom Dumoulin en Max Verstappen niet genomineerd en een paar nobody`s wel. Nee dat neem ik niet meer serieus
Gewoon Niek Kimmann sportman van het jaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Max niet? Nog meer redenen om niet te kijken.
Als het legaal was ...quote:
Ik weet echt niets van sport.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon Niek Kimmann sportman van het jaar
je blijft gewoon rustig liggen tot ie klaar is met stuiteren, beetje bedenken wat je de volgende dag gaat doen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry dat ik nooit de moeite neem om te faken
dat zijn wel drie goede dingen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik weet echt niets van sport.Alleen F1, EK en WK voetbal wil ik nog wel eens kijken.
Alleen als daar tijd voor isquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
je blijft gewoon rustig liggen tot ie klaar is met stuiteren, beetje bedenken wat je de volgende dag gaat doen?
Omdat het te ver doorslaat en onze maatschappij verkankerd. Kijk maar eens naar Zweden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:04 schreef Fok-it het volgende:
Maar waarom zou dat een ramp zijn Feer?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry dat ik nooit de moeite neem om te faken
True. Maar denk niet dat dat zo ver komt in Nederland. Zweden was al een aantal jaar aan het afzwakken wat dat betreft. Ook met gender-issues enzoquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het te ver doorslaat en onze maatschappij verkankerd. Kijk maar eens naar Zweden.
Nederlanders lijken me niet correct genoeg van binnen om binnen afzienbare tijd die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het te ver doorslaat en onze maatschappij verkankerd. Kijk maar eens naar Zweden.
Ja, omdat ze zien wat het aanricht. Ik wil niet dat het hier zo ver komt. Je zou maar een blanke man in Zweden zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar denk niet dat dat zo ver komt in Nederland. Zweden was al een aantal jaar aan het afzwakken wat dat betreft. Ook met gender-issues enzo
Had geen positieve reactie verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Grapje grapje net alsof ik seks heb
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nederlanders lijken me niet correct genoeg van binnen om binnen afzienbare tijd die kant op te gaan.
ben een positieve chick.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Had geen positieve reactie verwacht.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |