abonnement Unibet Coolblue
pi_158264650
Die interviewer snapt er vrij weinig van

Edit: hij noemde Greg Lemond net een duiker _O-

[ Bericht 65% gewijzigd door _-_ratjetoe_-_ op 15-12-2015 19:20:57 ]
pi_158265067
Armstrong blijft altijd leuk om naar te luisteren. Hij is ook wel realistisch, hij zegt dat hij gelooft dat hij in een level playing field de Tours ook had gewonnen, en dat anderen denken van niet. Hij praat alles wel goed voor zichzelf, maar dat doet iedereen.

Hij weigert zich ook uit te spreken over huidig dopinggebruik.
pi_158275541
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Armstrong blijft altijd leuk om naar te luisteren. Hij is ook wel realistisch, hij zegt dat hij gelooft dat hij in een level playing field de Tours ook had gewonnen, en dat anderen denken van niet. Hij praat alles wel goed voor zichzelf, maar dat doet iedereen.

Hij weigert zich ook uit te spreken over huidig dopinggebruik.
ik vond die vergelijking van die truien en het bekennen van doping gebruik wel een goed argument.
ze hebben het niet over alle rechtszaken gehad die hij heeft aangespannen, alleen de rechtszaak tegen hem.
pi_158277581
TRAINING BY DAY, JOE ROGAN PODCAST BY NIGHT.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_158278302
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2015 00:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik vond die vergelijking van die truien en het bekennen van doping gebruik wel een goed argument.
ze hebben het niet over alle rechtszaken gehad die hij heeft aangespannen, alleen de rechtszaak tegen hem.
Ja inderdaad, sportief gezien is het belachelijk dat ze hem dat hebben afgenomen. In die tijd (en nog steeds) hoort goed doping gebruiken en het talent hebben om goed op doping te reageren er gewoon bij.

Ik vond het jammer dat die Rogan totaal niet kritisch was. Lance zelf moest af en toe zeggen dat hij best wat kritischer mocht zijn omdat het anders wat vreemd overkwam.
pi_158279994
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2015 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja inderdaad, sportief gezien is het belachelijk dat ze hem dat hebben afgenomen. In die tijd (en nog steeds) hoort goed doping gebruiken en het talent hebben om goed op doping te reageren er gewoon bij.

Ik vond het jammer dat die Rogan totaal niet kritisch was. Lance zelf moest af en toe zeggen dat hij best wat kritischer mocht zijn omdat het anders wat vreemd overkwam.
Dat is meer omdat dit voor rogan zijn doen echt een high end gast is, teveel respect denk ik. Het is ook zo dat hij er weinig vanaf weet, behalve wat hem is verteld door zijn vriend de ex prof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')