Niet nog steeds in de pit fight staanquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:02 schreef Simterklaas het volgende:
Goede tijden vroeger in de pit
Nog eens een podiumrand in m'n rug gehad
Het is een prachtig ritueel als ik een bushok vierendeelquote:
ALLES MOET KAPOTquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:04 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet nog steeds in de pit fight staan
Ik word hier een beetje bang vanquote:
Niet eens vrij geregeld voor morgen? "Ja morgen heb ik mijn glorieuze terugkeer op FOK! dus ik wil wel kunnen bieren he"quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja man !!
Fucking vroeg man !! 13.09 1 halve liter nog
Baas !!quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet eens vrij geregeld voor morgen? "Ja morgen heb ik mijn glorieuze terugkeer op FOK! dus ik wil wel kunnen bieren he"
Ik had als baas je een dag vrij gegeven
Ha, die hoorde ik laatst nogquote:
Oh nice mag ik mee?quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:21 schreef Geerd het volgende:
Samen met roosje en opso kauai !!! Brommers kieken !!!
Morgen weer een tentamen fucked up manquote:
Kun je vanavond aan het bierquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Morgen weer een tentamen fucked up man
Van 18:30-21:30 !!
Kun je nu nog zuipenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee dat snap ik alles dicht geyogurtquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Open boek toets ook nog, nou dan komt van leren al helemaal niet veel
quote:Op dinsdag 15 december 2015 21:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dat snap ik alles dicht geyogurt
Biologie boekquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie fapt er nou op zijn schoolboeken
Bioloieboekenquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wie fapt er nou op zijn schoolboeken
Altijd geilquote:
quote:
quote:
Dezen drie kunnen wel een avondje samenkomen en bladeren naar pagina 97 over het vrouwelijk geslachtsorgaanquote:
Serieus, die reacties van hun konden echt niet. Over 4-jarige jongetjes...quote:
geile mensen daar of nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:27 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Serieus, die reacties van hun konden echt niet.
"Dat je een klasje vierjarigen gaat voorlezen, en zodra ze lekker zitten, zit minstens de helft van de jongetjes aan z'n piemelquote:
Ziekquote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Dat je een klasje vierjarigen gaat voorlezen, en zodra ze lekker zitten, zit minstens de helft van de jongetjes aan z'n piemelDat vind ik nog zo schattig, onschuldig."
"Ja, dan is dat nog schattig! Met een klas vol 14-jarigen is dat toch iets minder schattig"
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden...
Echt hequote:Op dinsdag 15 december 2015 21:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Dat je een klasje vierjarigen gaat voorlezen, en zodra ze lekker zitten, zit minstens de helft van de jongetjes aan z'n piemelDat vind ik nog zo schattig, onschuldig."
"Ja, dan is dat nog schattig! Met een klas vol 14-jarigen is dat toch iets minder schattig"
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |