abonnement Unibet Coolblue
pi_158261180
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).



Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_158261405
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Iemand een idee hoe je je zielige ik kan uitschakelen? Ik wordt serieus steeds opgefokter als ik de zoveelste wallpaper op iemands telefoon/laptop zie van 'ons tweetjes' ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef Deezertje het volgende:
H

[..]

Haha , ik wou 't niet weer zeggen nee. Maar ik raak opgefokt omdat het de zoveelste teleurstelling is, ook al voel ik helemaal niets voor dat meisje snap je?
Logisch, het is een natuurlijke behoefte en de hormonen gieren door je lijf want je bent gewoon een gezonde jongeman. Alleen ja ik kan het gevoel wel snappen dat je ook niet telkens afgewezen wil worden op basis van je persoonlijkheid. Je wilt toch jezelf kunnen zijn. Maar jezelf aanpassen en gaan faken hou je ook niet lang vol. Aan de andere kant steeds blauwtjes lopen is ook niet fijn voor je zelfvertrouwen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Deze problematiek heeft serieus niets te maken met daten, versieren of zelfvertrouwen.
Juist wel. Als hij nou wel succesvol was in versieren en daten, en meisjes bij de vleet had dan was hij niet zo opgefokt omdat hij zijn behoefte en verlangens niet bevredigd krijgt.

Een psycholoog kan echt niet meer doen behalve weer het hele verhaal uitleggen wat wij al een half jaar lang hebben gedaan. Of verwacht je soms dat een psycholoog opzoek gaat naar een vriendin voor hem?

[ Bericht 7% gewijzigd door syndroom op 15-12-2015 16:42:09 ]
pi_158261605
Een topic voor mensen met klunzige versierskills, precies waar ik thuis hoor. Ik ben dus echt een ramp in het herkennen van signalen. Wanneer vindt iemand mij gewoon aardig en wanneer zit er meer achter?

Vooral als ik in real life meiden leer kennen speelt dit probleem. Ze moet wel heel duidelijk zijn in haar bedoelingen wil ik het doorhebben. Ik merk dat het met het internetdaten een stuk makkelijker is, maar je spreekt dan natuurlijk ook niet zonder reden af. :P Tja, wat wil ik eigenlijk met deze post? Ben wel benieuwd of mensen dit herkennen en vooral of er mensen zijn met tips hoe dit te verbeteren? Ik ben overigens best sociaal (wel vrij introvert/rustig) en het is niet dat ik geen dates kan regelen.
pi_158261639
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:21 schreef syndroom het volgende:

[..]

Logisch, het is een natuurlijke behoefte en de hormonen gieren door je lijf want je bent gewoon een gezonde jongeman. Alleen ja ik kan het gevoel wel snappen dat je ook niet telkens afgewezen wil worden op basis van je persoonlijkheid. Je wilt toch jezelf kunnen zijn. Maar jezelf aanpassen en gaan faken hou je ook niet lang vol. Aan de andere kant steeds blauwtjes lopen is ook niet fijn voor je zelfvertrouwen.

[..]

Juist wel. Als hij nou wel succesvol was in versieren en daten, en meisjes bij de vleet had dan was hij niet zo opgefokt omdat hij zijn behoefte en verlangens niet bevredigd krijgt.

Een psycholoog kan echt niet meer doen behalve weer het hele verhaal uitleggen wat wij al een half jaar lang hebben gedaan. Of verwacht je soms dat een psycholoog opzoek gaat naar een vriendin voor hem?


Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.

Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 december 2015 @ 16:36:45 #5
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158261801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]



Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.

Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
Dit is hen nog maar 34 keer verteld. Die hele gedachte dat een partner een oplossing van hun problemen is, is al debiel.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158262173
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef FulltimePrutser het volgende:
Een topic voor mensen met klunzige versierskills, precies waar ik thuis hoor. Ik ben dus echt een ramp in het herkennen van signalen. Wanneer vindt iemand mij gewoon aardig en wanneer zit er meer achter?

Vooral als ik in real life meiden leer kennen speelt dit probleem. Ze moet wel heel duidelijk zijn in haar bedoelingen wil ik het doorhebben. Ik merk dat het met het internetdaten een stuk makkelijker is, maar je spreekt dan natuurlijk ook niet zonder reden af. :P Tja, wat wil ik eigenlijk met deze post? Ben wel benieuwd of mensen dit herkennen en vooral of er mensen zijn met tips hoe dit te verbeteren? Ik ben overigens best sociaal (wel vrij introvert/rustig) en het is niet dat ik geen dates kan regelen.
Ik denk dat het vooral een zaak van ervaring is. Hoe meer je het mee maakt, hoe sneller je kleine dingetjes gaan opvallen. Verder zijn dingen als grote ogen opzetten, je net wat te lang in de ogen aankijken, glimlachen, aan haren friemelen, (lichamelijk) contact met je zoeken wel een beetje algemene dingen waaraan je kan opmaken of iemand aan het flirten met je is.

Verder, gewoon terug flirten. Als je ook maar een beetje denkt van "Hee, is ze nu met me aan het flirten?" zou ik gewoon een kleine poging wagen. Dan wordt het al snel duidelijk van of ze nu aan het flirten is, of gewoon aardig tegen je doet. En dan hoef je echt niet meteen de ware casanova uit te hangen, maar een beetje geflirt heeft nog niemand kwaad gedaan.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:01:31 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158262335
Als je zelf bewust flirt / probeert te flirten, dan doe je bepaalde zaken specifiek met een reden en let je daarop.
Door het zelf te doen vallen ze ook sneller op als een ander het doet.
pi_158262393
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dit is hen nog maar 34 keer verteld. Die hele gedachte dat een partner een oplossing van hun problemen is, is al debiel.
Het kan je een positievere kijk op t leven geven als blijkt dat iemand naar je verlangt. En jij naar haar
pi_158262395
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:54 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral een zaak van ervaring is. Hoe meer je het mee maakt, hoe sneller je kleine dingetjes gaan opvallen. Verder zijn dingen als grote ogen opzetten, je net wat te lang in de ogen aankijken, glimlachen, aan haren friemelen, (lichamelijk) contact met je zoeken wel een beetje algemene dingen waaraan je kan opmaken of iemand aan het flirten met je is.

Verder, gewoon terug flirten. Als je ook maar een beetje denkt van "Hee, is ze nu met me aan het flirten?" zou ik gewoon een kleine poging wagen. Dan wordt het al snel duidelijk van of ze nu aan het flirten is, of gewoon aardig tegen je doet. En dan hoef je echt niet meteen de ware casanova uit te hangen, maar een beetje geflirt heeft nog niemand kwaad gedaan.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Het is overigens niet dat ik weinig ervaring heb, maar veelal twijfel aan de intenties van de ander. En soms zoek ik er totaal niets achter als ik met een "gewone" vriendin afspreek, terwijl zij meer wil dan gewoon vrienden zijn. Misschien een beetje onzekerheid van mijn kant in sommige gevallen, maar in andere gevallen ben ik echt compleet blind.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:17:10 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158262598
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:04 schreef FulltimePrutser het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Het is overigens niet dat ik weinig ervaring heb, maar veelal twijfel aan de intenties van de ander. En soms zoek ik er totaal niets achter als ik met een "gewone" vriendin afspreek, terwijl zij meer wil dan gewoon vrienden zijn. Misschien een beetje onzekerheid van mijn kant in sommige gevallen, maar in andere gevallen ben ik echt compleet blind.
Denk dat iedereen dat wel heeft.
Ben wel eens om 1 uur 's nachts naar een vrouw gegaan die me een bericht stuurde dat haar cv kapot was. In de trant van: "mijn cv is kapot en ik het heb koud, kom je even langs ;) ;) :* "
Heen gefietst, geprutst met dat ding, gezegd dat hij het prima deed en toen weer naar huis gegaan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158262655
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Denk dat iedereen dat wel heeft.
Ben wel eens om 1 uur 's nachts naar een vrouw gegaan die me een bericht stuurde dat haar cv kapot was. In de trant van: "mijn cv is kapot en ik het heb koud, kom je even langs ;) ;) :* "
Heen gefietst, geprutst met dat ding, gezegd dat hij het prima deed en toen weer naar huis gegaan. :')
Wow. Echt. Wow :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:24:00 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158262687
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:

Denk dat iedereen dat wel heeft.
Ben wel eens om 1 uur 's nachts naar een vrouw gegaan die me een bericht stuurde dat haar cv kapot was. In de trant van: "mijn cv is kapot en ik het heb koud, kom je even langs ;) ;) :* "
Heen gefietst, geprutst met dat ding, gezegd dat hij het prima deed en toen weer naar huis gegaan. :')
Maar was dat dat een vrouw die jij dan nog zag zitten? WAar je dus wel een avondje mee wat wou doen?
En waarom dan zelf niet ook gaan flirten?
Uberhaupt een poging gedaan om te kijken of je iets van signalen zag?
pi_158262693
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:04 schreef FulltimePrutser het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Het is overigens niet dat ik weinig ervaring heb, maar veelal twijfel aan de intenties van de ander. En soms zoek ik er totaal niets achter als ik met een "gewone" vriendin afspreek, terwijl zij meer wil dan gewoon vrienden zijn. Misschien een beetje onzekerheid van mijn kant in sommige gevallen, maar in andere gevallen ben ik echt compleet blind.
Ah joh, geen dank. Tja, die blinde vlek voor dat soort dingen zal nooit verdwijnen denk ik, en dat is misschien maar goed ook. Soms moet je gewoon lekker stuntelen en er achteraf met een lach aan terug denken.

En wat inderdaad een goed idee is, is om te kijken wat jij nu doet als je met iemand wilt flirten, en daarop te letten als je denkt dat iemand met jou aan het flirten is.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:28:52 #14
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158262756
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wow. Echt. Wow :')
Zoveel van dat soort momenten gehad. Was vroeger echt blind. :')

quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar was dat dat een vrouw die jij dan nog zag zitten? WAar je dus wel een avondje mee wat wou doen?
En waarom dan zelf niet ook gaan flirten?
Uberhaupt een poging gedaan om te kijken of je iets van signalen zag?
Ja, de keer daarop sleurde ze me haar bed in en toen kwam de hint wel over. Paar maand mee gescharreld totdat zij weer terug ging naar Utrecht, maar dit was wel 6 jaar terug of zo. Toen was ik net 18.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158262782
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Zoveel van dat soort momenten gehad. Was vroeger echt blind. :')

[..]

Ja, de keer daarop sleurde ze me haar bed in en toen kwam de hint wel over. Paar maand mee gescharreld totdat zij weer terug ging naar Utrecht, maar dit was wel 6 jaar terug of zo. Toen was ik net 18.
Ik ben dan ook niet zo'n versierheld, maar dit had ik toch wel door gehad :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158262820
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet zo'n versierheld, maar dit had ik toch wel door gehad :')
Echt hè...
pi_158262885
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet zo'n versierheld, maar dit had ik toch wel door gehad :')
Ach ja, uiteindelijk is het goed gekomen en nu heeft ie een mooi verhaal.
pi_158262891
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Echt hè...
"Mijn cv is kapot en ik heb het koud" om 1 uur 's nachts. "Dan trek je toch een trui aan?" :')

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:44:57 #19
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158263034
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben dan ook niet zo'n versierheld, maar dit had ik toch wel door gehad :')
Ik was nog jong en onschuldig destijds. :P
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158263091
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ik was nog jong en onschuldig destijds. :P
Het is je vergeven hoor. Maar reken erop dat, mocht je ooit gaan trouwen, je beste maat dit verhaal in een speech gaat gooien :P I know I would _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:51:33 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158263192
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ja,
Op welke van mijn vragen?
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:54:48 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158263267
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]



Ik vind eigenlijk niet dat jij je aan de kant kunt scharen van degenen die hem bijvoorbeeld adviseren naar een psycholoog te gaan. Jou wordt hetzelfde advies gegeven, met ook ongeveer dezelfde achtergrond en problematiek.

Overigens kijk je er echt verkeerd tegenaan. Jullie denken dat de frustratie en de problemen komen van het niet hebben van een vriendin en seks, maar dat is het niet. Jullie hebben geen seks en geen vriendin, omdat jullie problemen hebben met de omgang met mensen en worden jullie niet succesvol in versieren en daten. It's the other way around.
^O^

Dat dus, alleen lijkt dat maar niet aan te komen hoe vaak het ook gezegd word. Er zijn dieperliggende issues die eerst aangepakt moeten worden voordat er ook ooit iets gaat veranderen. Steeds hetzelfde doen en zielig doen werkt sowieso niet, dat kan ik ze zo al vertellen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:56:45 #23
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158263318
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op welke van mijn vragen?
Eerste 2: Ja.
3e: Ik zocht er niks achter.
4e: Nee.

Het is allemaal goed gekomen hoor. :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is je vergeven hoor. Maar reken erop dat, mocht je ooit gaan trouwen, je beste maat dit verhaal in een speech gaat gooien :P I know I would _O-
Mja, word er nog wel eens aan herinnerd, heb overigens nog wel meer verhalen waarbij het er dik bovenop lag en niks door had, die regelmatig worden opgerakeld door vrienden. Waren verwarrende tijden mijn man.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158263337
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:04 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het kan je een positievere kijk op t leven geven als blijkt dat iemand naar je verlangt. En jij naar haar
Lol nee, er zijn genoeg mensen met een vriendin die zelfmoord plegen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158271126
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef FulltimePrutser het volgende:
Een topic voor mensen met klunzige versierskills, precies waar ik thuis hoor. Ik ben dus echt een ramp in het herkennen van signalen. Wanneer vindt iemand mij gewoon aardig en wanneer zit er meer achter?

Vooral als ik in real life meiden leer kennen speelt dit probleem. Ze moet wel heel duidelijk zijn in haar bedoelingen wil ik het doorhebben. Ik merk dat het met het internetdaten een stuk makkelijker is, maar je spreekt dan natuurlijk ook niet zonder reden af. :P Tja, wat wil ik eigenlijk met deze post? Ben wel benieuwd of mensen dit herkennen en vooral of er mensen zijn met tips hoe dit te verbeteren? Ik ben overigens best sociaal (wel vrij introvert/rustig) en het is niet dat ik geen dates kan regelen.
Ja dat kan inderdaad lastig zijn. Had ik ook bestwel veel moeite mee in het verleden. De enige keren dat er actie kwam was als een meisje heel geduldig was en uiteindelijk bij wijze van spreke me de kleren van het lijf rukte.
Nu, met meer ervaring en zelfvertrouwen, lijkt het als het klikt 'vanzelf' te gaan. Op een of andere manier kun je in bepaalde situaties aanvoelen waar het heen kan gaan, dan gewoon relaxed blijven, en op het juiste moment je kansen pakken.

Van de zomer op een festivalletje een meisje ontmoet, ze bleef zo af en toe naar me toekomen, uiteindelijk gingen we met wat mensen nog naar een feestje ergens anders, zij wilde wel mee dus ik zeg spring maar achterop. Op dat feestje later, zij "Hoe kan ik je overhalen om me weer naar huis te brengen" (had deze bui al zien hangen dus had wat overbodig spul gedumpt bij iemand anders) dus ik "Ja ik wil je bestwel weer naar huis brengen maar dan heb ik geen zin om weer helemaal terug te rijden" "oke" en badabing :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')