ja maar heb ik momenteel geen geld voorquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die gekke japanners in yakuza 5 wachten op je
je moet dat ook altijd afwisselen he. het spel pas uitgespeeld hebben als je alles gedaan hebtquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, ik ga straks maar gewoon wat random side quests doen
gadddverrdammmeeeequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
Face on fleek![]()
[ afbeelding ]
DSL's on fleek![]()
[ afbeelding ]
Tummy on fleek![]()
[ afbeelding ]
Waist to hip ratio on fleek![]()
[ afbeelding ]
Booty on fleek![]()
[ afbeelding ]
Doggy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jij weetquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet dat ook altijd afwisselen he. het spel pas uitgespeeld hebben als je alles gedaan hebt
heb ik al behoorlijk lang gedaan, maar al het andere gedaan hebben is in fallut sws niet mogelijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je moet dat ook altijd afwisselen he. het spel pas uitgespeeld hebben als je alles gedaan hebt
Gewoon nee, wat een lang hoofd btwquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
Face on fleek![]()
[ afbeelding ]
DSL's on fleek![]()
[ afbeelding ]
Tummy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booty on fleek![]()
[ afbeelding ]
Doggy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gwn alle trophies halenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ik al behoorlijk lang gedaan, maar al het andere gedaan hebben is in fallut sws niet mogelijk
hoezo niet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb ik al behoorlijk lang gedaan, maar al het andere gedaan hebben is in fallut sws niet mogelijk
dan ben je echt minstens 1000 uur bezig denk ikquote:
Die facequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
Face on fleek![]()
[ afbeelding ]
DSL's on fleek![]()
[ afbeelding ]
Tummy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booty on fleek![]()
[ afbeelding ]
Doggy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er iemand is die daar tijd voor heeft ben jij het wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan ben je echt minstens 1000 uur bezig denk ik
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
Face on fleek![]()
[ afbeelding ]
DSL's on fleek![]()
[ afbeelding ]
Tummy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Booty on fleek![]()
[ afbeelding ]
Doggy on fleek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou ja, het kan natuurlijk wel, maar dan ben je echt maaaaanden bezigquote:
is niet echt te vergelijkenquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
heb je met gta v ook, als je main story uitgespeeld hebt, start je het toch niet meer op
quote:
hahaha meDeeocreloversquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon nee, wat een lang hoofd btw
is toch lache, geen einde dus.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet echt neequote:Op dinsdag 15 december 2015 20:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
is toch lache, geen einde dus.
Beter dan Dee.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
mehquote:
dat is toch niet leuk? lijstje erbij en dan alles afgaan, joepie.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoek de trophies maar op, kun je makkelijk en snel halen na de main quest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |