Ms moet je eens bedenken wat ervan overblijft zonder die baggerlading makeup en kapselellende.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er wel duidelijk meer boeiends te zien dan alleen haar rug anders. Overdrijven is ook een kunst.
Heb je al berusting met de wetenschap dat je de eerste 4 weken met een halve cloaca rond zal lopen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
De rest van mijn lichaam behalve mijn tetten uiteraard, is vrij gelijk gebleven. Twee maandjes na de bevalling, ben ik weer de oude.
Liever niet, vond het zo al erg genoeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet je eens bedenken wat ervan overblijft zonder die baggerlading makeup en kapselellende.
Knap.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
De rest van mijn lichaam behalve mijn tetten uiteraard, is vrij gelijk gebleven. Twee maandjes na de bevalling, ben ik weer de oude.
Tsja, wat zijn vier weken… Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Heb je al berusting met de wetenschap dat je de eerste 4 weken met een halve cloaca rond zal lopen?
28 dagen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsja, wat zijn vier weken… Lekker boeiend.
Telt het dan niet meer op een donkere dame? Een goede kont is een goede kont. Maak niet uit bij wie. En ik heb meer dingen die noemenswaardig waren opgesomd dan alleen haar kont waar je voor het gemak aan voorbij bent gegaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, maar een dikke reet op een donkere dame is eerder standaard dan interessant.
Dat laatste is wel knap.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geluk inderdaad dat ik geen vocht vast hou en mezelf kan bedwingen met voedsel.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
En ik heb meer dingen die noemenswaardig waren opgesomd dan alleen haar kont waar je voor het gemak aan voorbij bent gegaan.
is het je vriendin ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Telt het dan niet meer op een donkere dame? Een goede kont is een goede kont. Maak niet uit bij wie. En ik heb meer dingen die noemenswaardig waren opgesomd dan alleen haar kont waar je voor het gemak aan voorbij bent gegaan.
jaquote:
Al die dingen bij elkaar opgeteld neemt niet weg dat mensen verschillende smaken hebben. DSL, dikke reet en al die andere dingen kunnen bij de een helemaal je van het zijn in iemands ogen, en bij de ander niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het vaak vooral met de (egaalheid van de) huidskleur te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Telt het dan niet meer op een donkere dame? Een goede kont is een goede kont. Maak niet uit bij wie. En ik heb meer dingen die noemenswaardig waren opgesomd dan alleen haar kont waar je voor het gemak aan voorbij bent gegaan.
kim is knapper dan baggeriaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
nulty is net butters in south park als wendy iets negatiefs over kim kardashian zegt
daar gaat het toch helemaal niet om johquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kim is knapper dan baggeria
hahquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar gaat het toch helemaal niet om joh
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:48 schreef McNulty het volgende:
[..]
Huh? Had ze psoriasis of zo dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Al die dingen bij elkaar opgeteld neemt niet weg dat mensen verschillende smaken hebben. DSL, dikke reet en al die andere dingen kunnen bij de een helemaal je van het zijn in iemands ogen, en bij de ander niet. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het vaak vooral met de (egaalheid van de) huidskleur te maken heeft.
jij moet helemaal niets zeggenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:53 schreef McNulty het volgende:
[..]
jij moet helemaal niets zeggen![]()
de uitlijning van de siliconen kunnen zien van je anavar chickies ben ik nog niet vergeten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |