Had wel beter van je verwachtquote:
Jij zit morgen op de eerste rij?quote:
MAHL weet het welquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oostbloksletjes zijn niet mijn specialiteit
En ik heb je nog de machete volgorde nog aangeradenquote:
Machetequote:Op dinsdag 15 december 2015 02:35 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik heb je nog de machete volgorde nog aangeraden
quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete
Gewoon 4 5 1 2 3 6 is beste.
The Phantom Manace is optioneel in machete, ik vind het weinig toevoegen in het geheel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete
Gewoon 4 5 1 2 3 6 is beste.
Machete is eht zonder 1, de volgorde 4 5 1 2 3 6 heeft een andere naam.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
The Phantom Manace is optioneel in machete, ik vind het weinig toevoegen in het geheel.
Ik ben ook weer alles aan het terugkijken, ik pak Ep1 ook maar even mee, omdat het kan
terecht ook wel, op een enkel detail na, voegt TPM niets toe,quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Machete is eht zonder 1, de volgorde 4 5 1 2 3 6 heeft een andere naam.
Het heet machete omdat je TPM wegsnijdt.
Maar waarom moet het perse iets toevoegen? Het is een mooie film, ookal 'voegt het niets toe aan het verhaal'. Het blijft een Star Wars film, en het blijft het begin van Anakin.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
terecht ook wel, op een enkel detail na, voegt TPM na niets toe,
Darth Maul is dan wel een prima schurk
JarJar heeft de film verpest, nu Lucasarts is verkocht aan Disney hoop ik niet op een nieuwe Goofyquote:Op dinsdag 15 december 2015 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar waarom moet het perse iets toevoegen? Het is een mooie film, ookal 'voegt het niets toe aan het verhaal'. Het blijft een Star Wars film, en het blijft het begin van Anakin.
Heb me echt amper gestoord aan JarJar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 02:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
JarJar heeft de film verpest, nu Lucasarts is verkocht aan Disney hoop ik niet op een nieuwe Goofy
Maar Yoda was wel van toevoegende waarde, fear leads to anger....
Ik anders wel, die slapstick humor lag er even te dik bovenop, Goofy doet het leuker zelfsquote:Op dinsdag 15 december 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb me echt amper gestoord aan JarJar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |