SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Kennelijk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar qua creativiteit mag je dus dingen veranderen?
Doe je niet. Zoals ik al zei.Je telt alleen op als er 2 dieren in de som staan die allebei of 1 of meerdere lettergrepen hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
En als het optellen was. Waarom zou je schaap dan opeens als lettergreep gaan tellen
Er staat geen som.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je niet. Zoals ik al zei.Je telt alleen op als er 2 dieren in de som staan die allebei of 1 of meerdere lettergrepen hebben.
Als er 2verschillende in de somvraag staan tel je dus kennelijk af
5 letters- 2 lettergrepen
Maar dan is het raadsel dus dat ze een verkeerd teken gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Nja dat antwoordblijft wel gelijk overigens.
Want schaap=1 en varken 2=3
Je telt gewoon altijd op
Ja, met een wiskundige redenatie niet. Maar dat is het blijkbaarniet.quote:
Of wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Ja, met een wiskundige redenatie niet. Maar dat is het blijkbaarniet.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan is het raadsel dus dat ze een verkeerd teken gebruikt hebben.
Hoi Tjackaquote:
Maar dat staat er niet, en zolang dat er niet staat is er niets aannemelijks aan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
En als het een + is dan heb ik sowieso gelijk
Valt wel mee. Ik dacht dat meteenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat Fokkie gewoon te veel fantasie had bij het bedenken van het antwoord.
Nou ja dat is wel vergaand. Daarom is het misschien wel gewoon een foutquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar fokkie dan kun je toch bij vragen ook gewoon andere woorden gaan invullen als je dingen mag verdraaien die er staan.
En dat is het zelfde als een wiskundig symbool te verdraaien, dan heeft het niets meer met een raadsel te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Van 11 wist ik de eerste twee denk ik wel maar de derde niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
a. 10, 30, 60, ?
dan zou je hier toch ook een getal mogen veranderen om je verklaring logisch te maken
Had bijna stage-overeenkomst, maar die lui vroegen 600 euro voor uniform en screeningquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Je zou denken van wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van 11 wist ik de eerste twee denk ik wel maar de derde niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Naar zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had bijna stage-overeenkomst, maar die lui vroegen 600 euro voor uniform en screeningVertrouwde ik niet helemaal, en bleek ook niet in het systeemvan m`n school te staan dus ik heb de gok niet gewaagd.
In Januari waarschijnlijk wel sol.gesprek bij een ander bedrijf in Arnhem
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ThanksKomt wel goed hoor
![]()
Hoe gaat het met je toetsen?
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Te laat begonnen met leren?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niet zo heel goed.Zo hard werken voor een voldoende. Ach komt wel goed hoor.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik vind ze allebei ongeveer even waarschijnlijk. Wat waarschijnlijk betekent dat het allebei verkeerd is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
Oh ik vond school wel chill toen ik examenjaar moest doen. Lekker gamen enzo.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
Ik ga weer verder leren en Arctic Monkeys luisteren
Vooral veel MMO genot.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Beetje FM, beetje blowen.
Oh, dat sowieso wel.quote:
Goeie combi dit wel jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:37 schreef Kauai het volgende:
Ik ga weer verder leren en Arctic Monkeys luisteren
Jeetje. Meer dan twee heb ik nooit gehaald. Maar ik deed vooral het rpg, beetje chillen en chatten. Nooit een goede gamer geweest, maar het was wel gezellig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat sowieso wel.
Dat was de tijd dat ik 6 night raid weeks had.
Het enige leuke aan WoW vond ik gladiator halen in arena en raid progress.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jeetje. Meer dan twee heb ik nooit gehaald. Maar ik deed vooral het rpg, beetje chillen en chatten. Nooit een goede gamer geweest, maar het was wel gezellig.
Ik begrijp niks van deze postquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
s2, s3, s4 gladiator
slsl warlock/dudu GENOT.
Dan zat je in de top 0.5% van de actieve spelers voor 3 seizoenen.quote:
Ik speelde heel veel LotROquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het enige leuke aan WoW vond ik gladiator halen in arena en raid progress.
Buiten daarvoor gearen en die 2 dingen logde ik uit.
Ik heb 1 keer LotrO gespeeld, toen dacht iemand oprecht dat ie een hobbit was.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik speelde heel veel LotRO
Beetje skype uitwisselen en paar zinnetjes Elfs tegen ze spreken. :$
Misschien was hij klein geschapen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer LotrO gespeeld, toen dacht iemand oprecht dat ie een hobbit was.
Maar veel van die mensen doen meestal oprecht aan roleplay, komt heel veel voor in die community dat mensen echt in hun rol willen blijven tijdens het chatten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen was het ook gelijk van
"Uh oke, ja nee bedankt"
Dat was niets voor mij.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar veel van die mensen doen meestal oprecht aan roleplay, komt heel veel voor in die community dat mensen echt in hun rol willen blijven tijdens het chatten.
In eerste instantie denk ik ook echt niet bij jou aan een wow-spelerquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was niets voor mij.
Roleplaying.
Oh, de meeste wow-spelers die ik ken zijn redelijk average joes die van competitie en teamverband houdenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In eerste instantie denk ik ook echt niet bij jou aan een wow-speler
Ik vind het wel leuk, samen gamen. :$quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:49 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien moet ik een leuk spelletje gaan kopen voor mij en Kaneel. Als cadeautje.
Moet er niet aan denken, hoewel mijn vriendin nog wel wow speelt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, samen gamen. :$
Divinity is wel geschikt voor co-op. Denk dat co-op leuker is dan alleen spelen in dat geval.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, hoewel mijn vriendin nog wel wow speelt.
Gamen lijkt me niet echt wat. :$quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, samen gamen. :$
Co-op vind ik ook al niets.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Divinity is wel geschikt voor co-op. Denk dat co-op leuker is dan alleen spelen in dat geval.
We hebben dan ook een gloednieuwe PS4 om het op te spelen. :$quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gamen lijkt me niet echt wat. :$
Is vooral op een console leuk vind ik.
Zoek meer iets van een bord- of kaartspelletje.
Jullie bofkontjes.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben dan ook een gloednieuwe PS4 om het op te spelen. :$
Heb je ook andere gamesdan, of alleen die?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben dan ook een gloednieuwe PS4 om het op te spelen. :$
Kan je flink competitie-element van maken hoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij mij moet er gewoon een fors competitie element inzitten.
Bordspelletjes ben ik ook niet te genieten.
Daarom, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je flink competitie-element van maken hoor
Als ik met vrienden in Utrecht speel lopen de gemoederen soms erg hoog opquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je flink competitie-element van maken hoor
Oh zoquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom, dat bedoel ik.
Ik ben dan echt niet gezellig ofzo.
Ik vond het spelletje niet leuk als ik niet gewonnen hebquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo
Ja naja beetje fanatiek is niks mis mee, als ik een spelletje speel wil ik winnen ook
Wat speel je dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik met vrienden in Utrecht speel lopen de gemoederen soms erg hoog op
Ondanks dat houden we wel van elkaar.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het spelletje niet leuk als ik niet gewonnen heb
Wij spelen op de uni altijd simpele dobbelspelletjes om geld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
Voor echt lange spellen heb ik niet de concentratieboog om fanatiek te blijven.
Zo leuk is dat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij spelen op de uni altijd simpele dobbelspelletjes om geld.
Wat een genot.
Kaarten is leuk jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vroeger ook echt bizar veel gekaart met mn moeder en broertje.
Altijd DURAK
Praat niet over kaarten als je nog nooit hebt geklaverjast.quote:
Ouwe lullenkaartspel manquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Praat niet over kaarten als je nog nooit hebt geklaverjast.
Of Durakquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
Pesten is het eerste kaartspel watj e leert als kind volgens mij
Deze en Uncharted, die bij de PS4 zat. Was een Black Friday aanbieding.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je ook andere gamesdan, of alleen die?
Bridgenquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:08 schreef Fera het volgende:
Canasta is leuk, maar dat gaat dus in teams.Bridge is ook tof, maar daar moet je bijna een studie voor volgen.
Uncharted lijkt me wel tof opzich. Maar rpg rrpg en dat soort games met een hoog fantasy-gehalte, mehquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze en Uncharted, die bij de PS4 zat. Was een Black Friday aanbieding.
Saaiste pokervorm :$quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Al blijft Texas Hold`em gewoon het tofst verder
Moet wel leuk blijvenquote:
Wat is dat dan?quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chinese_pokerquote:
Met een hele groep is dat wel leuk. Anders ben je na een half uurtje klaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je Hold 'Em met ervaren spelers speelt krijg je in praktijk vaak zo'n fold fest
Ik wil wel wat acties zien.quote:
Grtd-pokertoernooi op Pokerstars organiserenquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil wel wat acties zien.
Maar met 9 man is de hoeveelheid folds zodanig hoog dat het heel snel push/fold wordt.
gngnquote:
Wanneer staat deze ingepland en wat is de buy inquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grtd-pokertoernooi op Pokerstars organiseren
FOTO.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jahoor, heb net ff mijn kerstoutfit gekocht.Morgen nog ff kappertje.
Okquote:
Het is overigens niet zo heel bijzonder. Het is namelijk voor het kerstdiner op mijn voetbalvereniging, je wordt bijna in pak verwacht, alleen dat vind ik zonde want er gaat toch gigantisch veel bier overheen. Dus heb gewoon een nieuw overhemd gehaald en een vlinderstrikje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OkIk wacht wel paar dagen. Ik heb geen kerst outfit. Maar ik heb van mijzelf al best wel nette jurkjes dus ik trek daar gewoon één van aan.
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:18 schreef Amarantha het volgende:
Godver zie net dat ik vanmiddag naar de tandarts toe moet
Nee, ik ben jelly dat Villa geen Messi heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je jelly dat Villa geen Vardy heeft
Nou hoop niet dat ik gaatjes in mijn gebit heb. Zou wel matig zijn.quote:
ik maak een mooi voor hem en hij kan niet eens de verhoudingen goedhouden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:40 schreef Sked het volgende:
tevens heeft Toto zijn UI weer lekker verneukt
ik werk fulltime lulquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik maak een mooi voor hem en hij kan niet eens de verhoudingen goedhouden.
heeft geen reet te doen die gast en nog geen tijd voor nemen
Het is dinsdagmiddag 3 uur. Dus vast nietquote:
Doet ie altijd met kleine kindjes, niks aan de handquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik werd opgetild door een kerstman.![]()
![]()
Ik heb die brief van het uwv ook gehad lekker de wajong afsnoepen zodat ze vluchtelingen opvang kunnen betalen vuile flikkers deze regering.quote:
Jahoor, echt waar, logisch causaal verband.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die brief van het uwv ook gehad lekker de wajong afsnoepen zodat ze vluchtelingen opvang kunnen betalen vuile flikkers deze regering.
Ik ben niet kleinquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet ie altijd met kleine kindjes, niks aan de hand
Nou nou..quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die brief van het uwv ook gehad lekker de wajong afsnoepen zodat ze vluchtelingen opvang kunnen betalen vuile flikkers deze regering.
Niks tegen klein hoor, dat meisje waarmee ik zondag afspreek is 1,62 zelfs :squote:Op dinsdag 15 december 2015 15:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
165die twee cms zijn belangrijk
Oh 😏😏😏 ga je nietsingle 2016 in? 😏😏😏quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niks tegen klein hoor, dat meisje waarmee ik zondag afspreek is 1,62 zelfs :s
Nou, het is dus geen date, want iemand meeten via tinder heeft ze nog nooit gedaan, dus ze is er een beetje nervie voor.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh 😏😏😏 ga je nietsingle 2016 in? 😏😏😏
VA en ik zijn tweelingbroers wist je dat alquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:24 schreef Opsonisatie het volgende:
VA beer van GRTD. *insert spierbal emoji here*
Ja leuk, zit je in een tehuis, je kinderen komen niet meer en je kleinkinderen heb je nog nooit gezien, dan krijg je een kaartje van iemand die je niet kent en jou niet kent met een halfbakken kerstboodschap waardoor de verstuurder zich een beter mens voelt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat leuk je kunt een gratis kaartje via postnl sturen naar een random oudere in Nederland met persoonlijke boodschap.
Jij bent niet beer zoals ik beer benquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
VA en ik zijn tweelingbroers wist je dat al
Hmm naja het kan wel wat worden aangezien zij dus wel zo in jou geinteresseerd is om af te sprekenquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou, het is dus geen date, want iemand meeten via tinder heeft ze nog nooit gedaan, dus ze is er een beetje nervie voor.
Goede kans dat ik eind van de dag lekker de friendzone in kan rollen
Leugensquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
VA en ik zijn tweelingbroers wist je dat al
Beter iets dan nietsquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja leuk, zit je in een tehuis, je kinderen komen niet meer en je kleinkinderen heb je nog nooit gezien, dan krijg je een kaartje van iemand die je niet kent en jou niet kent met een halfbakken kerstboodschap waardoor de verstuurder zich een beter mens voelt.
dit is nieuw voor mequote:Op dinsdag 15 december 2015 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
wp heeft gehoord dat opso op blond valt dus
we lijken wel op elkaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm naja het kan wel wat worden aangezien zij dus wel zo in jou geinteresseerd is om af te spreken
[..]
Leugens
Oh was jij die ene tijdens tc samen met klb, hele tijd jointjes rokende?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit is nieuw voor me
srs
[..]
we lijken wel op elkaar
waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh was jij die ene tijdens tc samen met klb, hele tijd jointjes rokende?
Ja we zijn al bij het stadium aangekomen van voicemessagesquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm naja het kan wel wat worden aangezien zij dus wel zo in jou geinteresseerd is om af te spreken
klinkt als een VA-tcquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh was jij die ene tijdens tc samen met klb, hele tijd jointjes rokende?
Dat heb ik dus met facebookquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:33 schreef wietparkiet het volgende:
ik rook geen jointjes meer
mijn moeder is begonnen met blowen
tijd om te stoppen dus
tegen mij doen ze nooit aardigquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
opso ik heb wp gemeet en zijn vrienden waren het er duidelijk over eens dat we twins zijn. Maar tegen mij deden ze wel aardig.
Ben gelijk een protest brief schrijven handen af van mijn cash.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou nou..Zo zie ik het weer niet.
stond gister te koken komt ze heel leuk vertellen dat ze van het weekend geblowd heeftquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met facebook
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
opso ik heb wp gemeet en zijn vrienden waren het er duidelijk over eens dat we twins zijn. Maar tegen mij deden ze wel aardig.
Ah gewoon tactiek dus mijn moeder roept ook al een paar jaar dat ze eens een joint wil proberen maar elke keer back out als ik het aanbied om samen naar de shop te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stond gister te koken komt ze heel leuk vertellen dat ze van het weekend geblowd heeft
Oh ze wil wel, maar niet met jouquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah gewoon tactiek dus mijn moeder roept ook al een paar jaar dat ze eens een joint wil proberen maar elke keer back out als ik het aanbied om samen naar de shop te gaan.
mijn moeder riep altijd dat ze bang was weer te gaan roken en vandaar dat ze het niet deedquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah gewoon tactiek dus mijn moeder roept ook al een paar jaar dat ze eens een joint wil proberen maar elke keer back out als ik het aanbied om samen naar de shop te gaan.
bong voor moederdag?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn moeder riep altijd dat ze bang was weer te gaan roken en vandaar dat ze het niet deed
en had met de oogst wat meegegeven aan haar vriend omdat ik weet dat hij wel eens rookt en blowt maar ze hadden van het weekend dus een joint gerookt
alleen vond ze het echt heel vies door de tabak
dat heb ik nog liggen volgens mijquote:
viessmaakje, het sneed gewoon in mn keel leek hetquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat heb ik nog liggen volgens mij
Gaan we serious request gewoon op jou inrichtenquote:
Goed idee. Ik woon al in een glazen huis. Niks meer aan doenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaan we serious request gewoon op jou inrichten
En je hebt een matige muzieksmaak, kan je zo naast giel gaan zittenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed idee. Ik woon al in een glazen huis. Niks meer aan doen
Inso en ik liggen op de grond van het lachen als we Porter Robinson horenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je hebt een matige muzieksmaak, kan je zo naast giel gaan zitten
Ga maar in de grond liggen danquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso en ik liggen op de grond van het lachen als we Porter Robinson horen
tot over twee maandenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inb4 ban voor doodsbedreiging
Tr is al gezetquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
inb4 ban voor doodsbedreiging
Edwin Evers blijft leukste radio-djquote:
Met vier euro nog wat kun je toch nog gewoon chillie eten in twee dagen, of heb je letterlijk níks meer in huis (ook niks houdbaars oid). Even creatief zijn ja tochhhquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar even naar de Lidl, pauperboodschappen halen voor de komende dagen
is toch leuk om boos te wordenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik moest vandaag boos worden op mijn kindjes. Dat vond ik niet leuk.
Gelukkig waren de andere klassen wel lief.
Nee, ik wil niet kwaad worden. Alleen als ze de grens over gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is toch leuk om boos te worden
even je agressie kwijt op die snotneuzen
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben gelijk een protest brief schrijven handen af van mijn cash.
Op zo'n manier dat ze weten dat ze even geen domme dingen moeten zeggen of doen.quote:
zoals?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Prima kerstpakket gekregen. Ga voor de verandering het meeste wel opmaken denk ik.
Nikschhquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Met vier euro nog wat kun je toch nog gewoon chillie eten in twee dagen, of heb je letterlijk níks meer in huis (ook niks houdbaars oid). Even creatief zijn ja tochhh
Pannenkoeken mix, pasta, pastasaus, snoep, cola, chocolade, chips, ontbijtkoek, slagroom, soepstengels en nog wat dingen.quote:
Hoe komt het dat je nu zo krap zit?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nikschh
Maar het wordt brood met ei en gebakken aardappels met schnitzel
ga je spelletjes met de slagroom spelen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pannenkoeken mix, pasta, pastasaus, snoep, cola, chocolade, chips, ontbijtkoek, slagroom, soepstengels en nog wat dingen.
Hahaha. Nee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
ga je spelletjes met de slagroom spelen?
Ben naar London geweest he, was stuk duurder dan ik ingeschat heb dusja. Maar nog even doorbijtenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je nu zo krap zit?
Hoe kom jij aan een kerstpakket trouwens?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pannenkoeken mix, pasta, pastasaus, snoep, cola, chocolade, chips, ontbijtkoek, slagroom, soepstengels en nog wat dingen.
Nee mijn moeder. Zij en haar vriend krijgen beide zelfde pakket dus ik krijg al 3 jaar lang 1 van de 2 pakketten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een kerstpakket trouwens?van dat tekenspul?
Ik? Nee. Maak mij er allemaal niet zo druk om.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Sked het volgende:
misschien moet je samen met Mikey een actie starten voor 13e maand
Fokkie bedoel ikquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik? Nee. Maak mij er allemaal niet zo druk om.
Oh aardig van d'rquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mijn moeder. Zij en haar vriend krijgen beide zelfde pakket dus ik krijg al 3 jaar lang 1 van de 2 pakketten.
moet je 5 euquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben naar London geweest he, was stuk duurder dan ik ingeschat heb dusja. Maar nog even doorbijtenpaar daagjes
Ah, ja.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben naar London geweest he, was stuk duurder dan ik ingeschat heb dusja. Maar nog even doorbijtenpaar daagjes
Nee hoor. Ik ben geen schooier. Heb nu niks meer overigens, maar volgens plan ben ik donderdag bij mijn oma dus als ik daar geen eten krijg dan maar een avondje vastenquote:
Hahaha ja ik ook. Altijd nieuwsgierig wat er allemaal in zitquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Als kleine opso werd ik altijd vet blij als mijn pa van werk kerstpakket kreeg. Gewoon, omdat het kerstig was.
Eten bij ouders geen idee?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben geen schooier. Heb nu niks meer overigens, maar volgens plan ben ik donderdag bij mijn oma dus als ik daar geen eten krijg dan maar een avondje vasten
Geef me gelijk barkie dan swaquote:
Ja inderdaad! En dan paps lief aankijken om de lekkere dingen eruit te kunnen pakkenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook. Altijd nieuwsgierig wat er allemaal in zit
Dat is de bedoeling ja. We gaan naar een kerstzang van m'n oma en ik zal daarvoor of daarna wel samen wat eten.quote:
voedselbank ook niet dus?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben geen schooier. Heb nu niks meer overigens, maar volgens plan ben ik donderdag bij mijn oma dus als ik daar geen eten krijg dan maar een avondje vasten
Hoeft niet man, wel aardig van jequote:Op dinsdag 15 december 2015 17:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
teveel teveel
van 10tje kan je wel 2 dagen eten tog
Ik weet dat sommige studenten dat doen hequote:
Ach, je moet toch wat als je pauper bent en zitten prima producten tussenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat sommige studenten dat doen hemaar ik zou dat niet kunnen hoor
Doe jij dat ook dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach, je moet toch wat als je pauper bent en zitten prima producten tussen
Wat dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo vrienden.
Ik moest vandaag boos worden op mijn kindjes. Dat vond ik niet leuk.
Gelukkig waren de andere klassen wel lief.
Ook goed toch?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nikschh
Maar het wordt brood met ei en gebakken aardappels met schnitzel
Nee ik doe dat niet, heb geen schijn van kans eropquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe jij dat ook dan?
Ja tuurlijk, maar ik vind niet dat ik dat verdien. Het is nou niet dat ik onder de armoedegrens leef ofzo
Ze gaan eerst je inkomen na waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee ik doe dat niet, heb geen schijn van kans erop
Ja ik heb ook 2 kiwi`s en 2 bananen gekocht dus qua fruit zit het ook wel goed voor evenquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Ook goed toch?!Het is dat jij besloot in Arnhem te gaan wonen, anders mocht je van mij wel een tomaatje lenen!
Ze moesten allemaal computer meenemen voor het maken van een opdracht.quote:
en je vaste lasten (exclusief luxe producten als digitale tv, mobiele telefoon ed)quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan eerst je inkomen na waarschijnlijk
Toen ik weinig geld had, ging ik enorm letten op mijn eten en viel ik vies snel en veel af.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb ook 2 kiwi`s en 2 bananen gekocht dus qua fruit zit het ook wel goed voor even
Daaromquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Sked het volgende:
[..]
en je vaste lasten (exclusief luxe producten als digitale tv, mobiele telefoon ed)
Hoe gaat het met je ripped leven eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik weinig geld had, ging ik enorm letten op mijn eten en viel ik vies snel en veel af.
Wil eigenlijk wel weer terug naar dat gewicht. Maar nu heb ik geld om chocola te kopen
gadverdamme, we hoeven niet te weten dat je porno kijkt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijk je porno, moet je denken aan Hep en Fera.
Dit is awkward
Ik heb teveel geld en te weinig discipline.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je ripped leven eigenlijk?
Bekerwedstrijden vanavond toch? Altijd trickyquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
fokkie kheb vnv weer dikkke toto gedropt
Arme Kaneelquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb teveel geld en te weinig discipline.
Laten we het daar op houden.
Still the same denk ik. Misschien een kilo of 2 minder.quote:
Ik ben maar zelden dikker geweest.quote:
Toch de sportschool maar proberen?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben maar zelden dikker geweest.
Ik heb sinds zaterdag amper iets gegeten (echt iets van helft van wat ik nodig heb) en voel me nog steeds baggervet.
Alles zit ook strak
Heb ik eigenlijk zo weinig tijd voor. Is bijna zonde van het geld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch de sportschool maar proberen?
Hm, of 2 avondjes per week baantjes trekken savonds ofzo? Is ook ontspannend en goeie cardioquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk zo weinig tijd voor. Is bijna zonde van het geld.
Dat kost toch evenveel tijd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, of 2 avondjes per week baantjes trekken savonds ofzo? Is ook ontspannend en goeie cardio
Valt mee. Half uurtje zwemmen ofzo. Sportschoolzit je vaak al uurtje welquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kost toch evenveel tijd?
En sportschool is dichtbij, zwembad niet.
Er gaat zo vies veel tijd zitten in randzaken zoals voorbereiden, toetsen maken, nakijken, vergaderen etc.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:17 schreef Fok-it het volgende:
Al zou ik er als ik een druk leven zou hebben ook totaal geen zin in hebben verder
Ahh, naisss niassquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik heb ook 2 kiwi`s en 2 bananen gekocht dus qua fruit zit het ook wel goed voor even
Ahhh, wel héél herkenbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal computer meenemen voor het maken van een opdracht.
Meer dan de helft had het niet bij zich. Ondanks dat ze het al 2 weken weten en het gister nog gemaild is.
Hoezo?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kijk je porno, moet je denken aan Hep en Fera.
Dit is awkward
Herkenbaar, toen ik ging werken (en nu ook nog een beetje) was koken ook ineens klaar. Terwijl dat eerst mijn favoriete hobby wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat zo vies veel tijd zitten in randzaken zoals voorbereiden, toetsen maken, nakijken, vergaderen etc.
Iedere dag 8-5. Ben dan gewoon moe als ik ook nog moet koken en opruimen en alles.
En weer voorbereiden en nakijken
Kan ik me welvoorstellen ja. Dan wil je de tijd die je vrij hebt ook niks doen ookquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat zo vies veel tijd zitten in randzaken zoals voorbereiden, toetsen maken, nakijken, vergaderen etc.
Iedere dag 8-5. Ben dan gewoon moe als ik ook nog moet koken en opruimen en alles.
En weer voorbereiden en nakijken
Omdat het op de piemel van Hep leekquote:
Ja. Het is lastig om daar dan energie en tijd voor vrij te maken. Terwijl het toch leuk en bevredigend is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen ik ging werken (en nu ook nog een beetje) was koken ook ineens klaar. Terwijl dat eerst mijn favoriete hobby was.
Nu komt dat wel weer een klein beetje terug, maarja, duurde dus meer dan een jaar om daar beetje aan te wennen
Hehehehequote:Op dinsdag 15 december 2015 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het op de piemel van Hep leek
Nee, was stelletje bezig en meisje had zelfde kapsel als Feer en zat tijdens de seks op haar Nintendo DS spelletje te doen.
[..]
Ja. Het is lastig om daar dan energie en tijd voor vrij te maken. Terwijl het toch leuk en bevredigend is.
Gelukkig kan ik soms wat tijd vrijmaken door veel dingen te plannen waar ik niks voor voor hoef te bereiden.
En natuurlijk als Loka er is. Dan wel uitgebreid koken.
Ik ook. Let's do it togethaquote:Op dinsdag 15 december 2015 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
OF moet ook weer gaan trainen eigenlijk
Ik ben eindelijk gewend aan het feit dat ik 3 vakken sta te geven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe.
Ja, je moet hierin gewoon weer even je ritme vinden.. Dat is heel lastig maar het went wel echt. Bij mij d
Wat bedoel je precies, je geeft nu meer of?quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk gewend aan het feit dat ik 3 vakken sta te geven.
Dat is ook best lastig om dan in je ritme te komen.
Naast mijn eigen vak geef ik ook rekenen en natuurkunde.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, je geeft nu meer of?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |