Men vond het teveel op het randje en ik wil geen ban tijdens de wederopstandingquote:
Kan je zo lekker in knijpenquote:
Word je groot en sterk vanquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Weetje hoeveel caloriën daarin zitten
Maar het was wel een mooi randje.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Men vond het teveel op het randje en ik wil geen ban tijdens de wederopstanding
Ew, snel wat tettenquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme eyecandy mancrushtuesday
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meer zuipen, krijg je honger van!
Rosébolletjequote:Op dinsdag 15 december 2015 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Oh en oliebollen:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes ben al bezig hier. Trek de eerste net open!! DOE MET ME MEE!
Straks.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes ben al bezig hier. Trek de eerste net open!! DOE MET ME MEE!
Alcoholstrugglesquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
weg, ik heb besloten met de fiets te gaan zodat ik kan zuipen, maar nu moet ik zuipen 2 uur niet en dan mag ik weer klote gedoe
Heb ik allang bereikt manquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben bang dat ik hard op weg ben naar een plek die alcoholisme heet.. Jij?
quote:
Ik ben al een paar jaar alcoholistquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ben bang dat ik hard op weg ben naar een plek die alcoholisme heet.. Jij?
Daarom moeten wij twee gewoon trouwen ik hou echt van je Roosjeroosjenegentienachtentachtig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben al een paar jaar alcoholist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |