Ja, maar die baas woont momenteel in Zwollequote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef PausNicolaas het volgende:
IK SPREEK NAMENS GEERD:
Geerd is een Lochemer, Marco!!!
En SneeuwLeeuw, Geerd heeft auto en motor rijbewijs!!!
DIT WAS GEERD.
Deze kreeg ik vanmiddag doorgestuurd:quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ben van 28 naar 29 per dag gegaan vandaag
Dan komt het wel dichtbijquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Deze kreeg ik vanmiddag doorgestuurd:
Aantal posts voor renwan
Vandaag tot nu toe: 164
Deze maand tot nu toe: 1405
Dit jaar tot nu toe: 2471
Gewoon 1/5e van mijn totaal in 1 maand
In April loopt mijn contract af en het wordt niet verlengdquote:
Dat is wel kut, nog geen nieuwe vooruitzichten?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:15 schreef renwan het volgende:
[..]
In April loopt mijn contract af en het wordt niet verlengd
Jawel ik probeer op het moment Frans te leren, kan in Frankrijk een vast contract krijgen met als enige voorwaarde dat ik Frans spreekquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel kut, nog geen nieuwe vooruitzichten?
Zou wel baas zijn als je daarheen zou kunnen, is wel een aanrader om tijdje buitenland te doen!quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Jawel ik probeer op het moment Frans te leren, kan in Frankrijk een vast contract krijgen met als enige voorwaarde dat ik Frans spreek
Denk dat het wat langer wordt dan een tijdje dan. [ouwelulmode] Met mijn 27 jaar ga ik niet daar een leven opbouwen en dan weer terug komen [/ouwelulmode]quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als je daarheen zou kunnen, is wel een aanrader om tijdje buitenland te doen!
True that, heb toch wel enige hoop weer gekregen met mijn 25 jaren oudquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Denk dat het wat langer wordt dan een tijdje dan. [ouwelulmode] Met mijn 27 jaar ga ik niet daar een leven opbouwen en dan weer terug komen [/ouwelulmode]
Zal waarschijnlijk wel permanent worden als het doorgaat maar ik heb van Limburg naar Den Haag ook overleefd
Ach ik stond 4 jaar gelden met gasten in de kroeg die toen 27 waren en die zijn nu ook goed terecht gekomenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True that, heb toch wel enige hoop weer gekregen met mijn 25 jaren oud
LAAT ME MAAR ACHTERquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ik ga ook maar eens pitten, moet morgen weer vroeg aan de gang gaan.
Iedereen komt waar diegene hoort te komenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Ach ik stond 4 jaar gelden met gasten in de kroeg die toen 27 waren en die zijn nu ook goed terecht gekomen
Ik had jou nogquote:
Dan blijf ik nog wel effe hangen, ritme is toch al fucked up na afgelopen weekendquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan blijf ik nog wel effe hangen, ritme is toch al fucked up na afgelopen weekend
Heb paar nachtdiensten gedraait tot 2/3 in de nacht, dus kan toch nog nie slapen.quote:
Sowieso een baasquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:26 schreef renwan het volgende:
Met 25 ben je sowieso oud genoeg voor deze held![]()
Vanaf nu gaat deze SC over bazenliederenquote:
liederenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Vanaf nu gaat deze SC over bazenliederen
Voor nu Sneeuw, om de nacht door te komenquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]![]()
GEERD
En om profeet te zijn Limburgse roots nodig, dat is wel duidelijk dit kan geen toeval zijn. Kut val niet in slaap... Maar goed ik ben weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |