Of ze doen een Myrthe Hilkensje.quote:Op maandag 14 december 2015 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker vier jaar salaris + wachtgeld opstrijken. Zou het wel weten
Ik heb meer met eenden, en cavia's. Sorry.quote:
Ik ook. Maar Xander noch Morendo zal ooit prof worden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
De zoon van Spong is een verdienstelijk tennisser, trouwens.
Ach, bij de PvdA kunnen ze er ook wat van, met figuren als John Leerdam.quote:Op maandag 14 december 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind het erg dom.
SP en PVV hebben het meeste lichtgewichten in de kamer, bij de PVV snap ik het wel, het kan je carrière schaden als je daarmee in zee gaat, je krijgt bedreigingen etc.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Mensen met zuivere principes niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Elke grote fractie heeft natuurlijk mindere lieden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, bij de PvdA kunnen ze er ook wat van, met figuren als John Leerdam.
Zou jij zelfmoord plegen om de levens van twee negers te redden?quote:
Dat staat voor goed opdrogen na een politieke carrière?quote:
Ok dan houden we het op emotioneel incontinent.quote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef robin007bond het volgende:
Sharon emotioneel vrouwelijk noemen is trouwens ook redelijk seksistisch.Over lichtgewichten gesproken...
Ze lijkt nog steeds 12 inderdaad.quote:Op maandag 14 december 2015 23:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat voor goed opdrogen na een politieke carrière?
quote:Op maandag 14 december 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok dan houden we het op emotioneel incontinent.
Dat vinden wel meer mensen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:41 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Freek dus echt niet grappig.
Hij trollt ons al jaren.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef Tagliano het volgende:
Zou Freek eigenlijk wel de bedoeling hebben grappig te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |