Groningen overheerst hier wel zegquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Monopoly het volgende:
Kom blikken pils bezorgen in Groningen en aanschouw de tetjes van Moira
Was het makkelijk te halen?quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was meer dat mijn moeder een motor plus motor rijbewijs heeft en ik niet onder wilde doen voor haar, daarom dat ik een A rijbewijs heb gehaald. Heb nooit een eigen motor gehad
Ik ken iemand die zo'n eigen baan aan het bouwen is. Liet het me laatst zien. Toch wel kunst om al die electronica werkend te krijgen. Niets voor mijquote:
De eerste vriend van mijn moeder (die ik me kan herinneren dan) had een hele treinbaan op zolderquote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n eigen baan aan het bouwen is. Liet het me laatst zien. Toch wel kunst om al die electronica werkend te krijgen. Niets voor mij
En ik maar hopen dat hij mee zou proostenquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als je treint en Geerd ziet je met pils heb je hoge kans dat hij hem in beslag neemt hoor
't Is dat ik de ruimte (en waarschijnlijk het geduld) niet heb..quote:Op maandag 14 december 2015 23:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n eigen baan aan het bouwen is. Liet het me laatst zien. Toch wel kunst om al die electronica werkend te krijgen. Niets voor mij
Met jou wel Remqo, met jou wel!quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat hij mee zou proosten
Het moeilijkste aan een motor rijbewijs is het onder controle krijgen van een motorfiets. Vooral motorisch gezien. Veel handelingen voer je 'tegen je gevoel uit' t.o.v. een automobiel. Ik heb 15 lessen gehad voor mijn motor waar ik er 10 op een parkeer terrein heb gehad om de motor fysiek onder controle te krijgen. Qua verkeersdeelname is het vrij makkelijk als je al een jaar of 2 je auto rijbewijs hebt!quote:
Mooi is dat. Leuke hobby voor die personen. Leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 14 december 2015 23:12 schreef renwan het volgende:
[..]
De eerste vriend van mijn moeder (die ik me kan herinneren dan) had een hele treinbaan op zolder
Enige goede aan die man trouwens
PAUS!quote:
Geerd zou afdekzeil over die koekwaus heen leggen daarna.quote:
Die wilde ik dan net weer niet postenquote:
Terecht, die had nog nooit van PVR gehoord.quote:
Dat was de trein naar Machu Picchuquote:
Ahjoh, word maar een beetje in gescholden tochquote:Op maandag 14 december 2015 23:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die wilde ik dan net weer niet posten
Heeft Geerd voorzienquote:Op maandag 14 december 2015 23:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat Geerd zou komen is voorspeld door Benjamin Franklin:
[ afbeelding ]
Geef toe dat je nu stijf bent.quote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik sta weer op GVD plaats 12 in de stats!
Ik wil het vandaag niet weten denk ikquote:Op maandag 14 december 2015 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
Ik sta weer op GVD plaats 12 in de stats!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |