Serieus? Dacht dat jij een rijbewijs had!quote:
Soberso een bazen wagen!quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
Als ik ooit een rijbewijs haal en de loterij win dan wordt het deze:
[ afbeelding ]
Nee man, woon al sinds mijn 17e op mezelf. Het geld is er gewoon niet, woon wel bijna in het centrum en vlak naast HS. Alle treinen en trams stoppen hier zo'n beetje dus kan overal komen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij een rijbewijs had!
Even langs Mr. Fusion rijdenquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Jij wel Rabbit? Ik heb in ieder geval wel een rijbewijs één profeet moet sowieso rijbewijs hebben (Omdat Geerd er ook geen heeft, en we toch met z'n 4'n in een auto moeten reizen om het Woord te verspreiden!. Overigens Renwan Geerd heeft ook geen rijbewijs dus baasquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat jij een rijbewijs had!
In die gedachten snap ik het wel. Heb mijn rijbewijs ook nooit gebruikt toen ik in Amsterdam en Hilversum woonde!quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee man, woon al sinds mijn 17e op mezelf. Het geld is er gewoon niet, woon wel bijna in het centrum en vlak naast HS. Alle treinen en trams stoppen hier zo'n beetje dus kan overal komen.
Mis het nooit
Vlakbij mijn ouwe osso. Ik woonde 1 station verder. Moerwijkquote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee man, woon al sinds mijn 17e op mezelf. Het geld is er gewoon niet, woon wel bijna in het centrum en vlak naast HS. Alle treinen en trams stoppen hier zo'n beetje dus kan overal komen.
Mis het nooit
Ik heb zelfs twee rijbewijzen (A en B)quote:Op maandag 14 december 2015 23:07 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij wel Rabbit? Ik heb in ieder geval wel een rijbewijs één profeet moet sowieso rijbewijs hebben (Omdat Geerd er ook geen heeft, en we toch met z'n 4'n in een auto moeten reizen om het Woord te verspreiden!. Overigens Renwan Geerd heeft ook geen rijbewijs dus baas
Leuk, maar dat schijnt toch een hele slechte auto te zijn verder of nietquote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef renwan het volgende:
[ afbeelding ]
In de dorpen moet je het gewoon hebben, maar Geerd heeft ook geen rijbewijs dus het is hartstikke baas om er geen te hebben!quote:Op maandag 14 december 2015 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In die gedachten snap ik het wel. Heb mijn rijbewijs ook nooit gebruikt toen ik in Amsterdam en Hilversum woonde!
Geerd heeft een motor!quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
In de dorpen moet je het gewoon hebben, maar Geerd heeft ook geen rijbewijs dus het is hartstikke baas om er geen te hebben!
Fuck man motor heb ik wel gewild, maar ik dacht fuck dan moet je ook een motor kopen en het is koud en shit ik hou het wel bij de auto...quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb zelfs twee rijbewijzen (A en B)
Er moet toch een profeet zijn die de andere op hun bestemming oet krijgenquote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
In de dorpen moet je het gewoon hebben, maar Geerd heeft ook geen rijbewijs dus het is hartstikke baas om er geen te hebben!
Schijnbaar wel maar het zou het me waard zijnquote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Cassius het volgende:
[..]
Leuk, maar dat schijnt toch een hele slechte auto te zijn verder of niet
Nee precies zolang minstens één profeet het heeft, maar we hebben dus een profeet met een motor en auto capaciteiten en één met auto capaciteiten dus dat is prima!quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er moet toch een profeet zijn die de andere op hun bestemming oet krijgen
Het was meer dat mijn moeder een motor plus motor rijbewijs heeft en ik niet onder wilde doen voor haar, daarom dat ik een A rijbewijs heb gehaald. Heb nooit een eigen motor gehadquote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man motor heb ik wel gewild, maar ik dacht fuck dan moet je ook een motor kopen en het is koud en shit ik hou het wel bij de auto...
Als je treint en Geerd ziet je met pils heb je hoge kans dat hij hem in beslag neemt hoorquote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef Remqo het volgende:
Het voordeel van treinreizen is, dat je gewoon kan bieren.
Met autorijden is het een vervelende combinatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |