quote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Een ding weet ik het zeker als de tieten blijven komen gaat er sperma uit de hand van velen lopen!
MARIO GOATSEEEEEquote:
Paint missionaris? Hij brengt wel een missie, maar Remqo moet zelf kiezen...quote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze Stem ik dat Remqo Officieel Geerds Paint Baas word!
Paint Profeet mag ook!
Bij deze Remqo aan jou de keuze!quote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel het paintbaas-tagje kwijt sinds ik mod ben
Je hebt nog veel te leren in de Geerd Leer!quote:
PaintProfeet werd ik wel eens eerder genoemd, naar aanleiding van mijn paint-reactie op Charlie Hebdoquote:Op maandag 14 december 2015 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze Stem ik dat Remqo Officieel Geerds Paint Baas word!
Paint Profeet mag ook!
Ik ga ook een paar kratten halen dit weekend. Deze week (op vanavond na) moet ik het kalm aan doen. Het weekend staat bol van de radicaliteit.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt nog veel te leren in de Geerd Leer!
GPP is uw keuze?quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
PaintProfeet werd ik wel eens eerder genoemd, naar aanleiding van mijn paint-reactie op Charlie Hebdo
Heiligschennis... Je moet halve liters drinken, geen flesjes!!!quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heiligschennis... Ik heb 6 kratten staan.
Dus PaintProfeet it is?quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
PaintProfeet werd ik wel eens eerder genoemd, naar aanleiding van mijn paint-reactie op Charlie Hebdo
Franziskanerquote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik heb:
4 kratten alfa vol. Een krat alfa half vol, een krat grolsch half vol, een vol krat weissbier franziskaner.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heiligschennis... Je moet halve liters drinken, geen flesjes!!!
doe mij die maarquote:
SL bedoelt dan ook 6 kratten halve liters!quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Heiligschennis... Je moet halve liters drinken, geen flesjes!!!
Zoals het renwan betaamt!quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef renwan het volgende:
Ik heb gewoon 5 blikken staan, wel halve liters en minstens 10%
Fuck man dat ik dat erbij moet zeggen, een man die 30 cl flesjes koop is geen man... Laat staan een volgeling van Geerd...quote:Op maandag 14 december 2015 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
SL bedoelt dan ook 6 kratten halve liters!
Als die opkomen voel ik het welquote:
Ik heb geen rijbewijsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |