We werken hard...quote:Op maandag 14 december 2015 22:56 schreef renwan het volgende:
[..]
De profeten zijn allemaal aanwezig anders
Soort van missionaris dus?quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heraut!
Wetenswaardig[bewerken]
Heraut gebruikt men in de communicatie ook in overdrachtelijke betekenis. Bijvoorbeeld in de zegswijze de herauten van de vrede waarmee men bedoelt: de uitdragers of verkondigers van de vrede.
Jouw paints brengen vrede!
Stop de hele OP maar vol.quote:Op maandag 14 december 2015 22:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heraut!
Wetenswaardig[bewerken]
Heraut gebruikt men in de communicatie ook in overdrachtelijke betekenis. Bijvoorbeeld in de zegswijze de herauten van de vrede waarmee men bedoelt: de uitdragers of verkondigers van de vrede.
Jouw paints brengen vrede!
Ik ben wel het paintbaas-tagje kwijt sinds ik mod benquote:Op maandag 14 december 2015 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als PB (Paint Baas) of als GM (Geerd Moderator) ?
Ja zo zou je het wel kunnen zien ja.. Missionaris onder Geerd. Of een officier in de wapenen.quote:
Maar Moira heeft je weer uit de kelder gelaten?quote:
Ik heb haar uit de kelder gehaaldquote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar Moira heeft je weer uit de kelder gelaten?
Vrouwen op hun plek wijzenquote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb haar uit de kelder gehaaldZe mocht de cheeseburgers maken vanavond
Doet hij ook al mee aan Miss-verkiezingen?quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht kunnen we de UN bellen om Geerd te accepteren als de grootste man voor wereldvrede in 2015
En een nobelprijs voor hem.quote:Op maandag 14 december 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
Wellicht kunnen we de UN bellen om Geerd te accepteren als de grootste man voor wereldvrede in 2015
Hee, ho, ik post slechts bier en tietenquote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
De profeten doen een beetje alsof ze de baas zijn, hou je onder Geerd!!!
We verheerlijken hem... Alles wat we doen is voor Geerds glorie.quote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef PausNicolaas het volgende:
De profeten doen een beetje alsof ze de baas zijn, hou je onder Geerd!!!
Daarnaast is ze pot, dus hebben we er niks aanquote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
We verheerlijken hem... Alles wat we doen is voor Geerds glorie.
Dit is beter dan een beetje flirten met Opso... Want daar heb ik niemand over terecht gewezen maar, met bier en tieten eer je Geerd, niet met flirten...
Hij zou keihard winnen. Resoluut, rechtvaardig en eerlijk, hij is ook gewoon aantrekkelijk. Als het niet gebeurd....quote:Op maandag 14 december 2015 22:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doet hij ook al mee aan Miss-verkiezingen?
Bij deze Stem ik dat Remqo Officieel Geerds Paint Baas word!quote:Op maandag 14 december 2015 22:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ben wel het paintbaas-tagje kwijt sinds ik mod ben
Lekker Spelenquote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef renwan het volgende:
[..]
Hee, ho, ik post slechts bier en tieten
Een ding weet ik het zeker als de tieten blijven komen gaat er sperma uit de hand van velen lopen!quote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij zou keihard winnen. Resoluut, rechtvaardig en eerlijk, hij is ook gewoon aantrekkelijk. Als het niet gebeurd.... [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |