Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werkenquote:Op maandag 14 december 2015 23:54 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Als jij elke dag de eerste plek haalt gaat dat wel veranderen
Loonslaafquote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werken
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.quote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Loonslaaf
Wat voor werk doe je
Daar gaat deze SC alweerquote:Op maandag 14 december 2015 23:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoelang deze SC blijft bestaan. Daarbij moet ik volgende week gewoon weer 6 dagen werken
Barman zijnquote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.
Ik werk in een ho(s)tel en ben nachtportier/barman
Bij nachtdiensten kan ik nog FOK!ken, volgende week alleen bardienstenquote:
Sorry dat ik hetniet24/7 volgquote:Op maandag 14 december 2015 23:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Godver, dat heb ik al 5 keer uitgelegd in deze reeks.
Ik werk in een ho(s)tel en ben nachtportier/barman
Heb volgende week ook weer 5 bardienstenquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Bij nachtdiensten kan ik nog FOK!ken, volgende week alleen bardiensten
BARMANNENquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb volgende week ook weer 5 bardiensten
Dat is remqo natuurlijkquote:Op maandag 14 december 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Welke user is die ene bij dat dartbordje @ OP?
Werken wij niet per ongeluk bij hetzelfde bedrijf?quote:
DOEI!quote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu ga ik wel echt slapen dus weltrusten nachtbrakers.
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :pquote:Op maandag 14 december 2015 23:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Werken wij niet per ongeluk bij hetzelfde bedrijf?
Slaap lekker lieverd!quote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Nu ga ik wel echt slapen dus weltrusten nachtbrakers.
limburgquote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :p
Ah nee dan niet neequote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien ik voornamelijk in hetzelfde restaurant in limburg werk :p
Terechte klacht, Limburgquote:
Ik haat ook op Limburg, maar heb wel een diep geheimquote:
Alles buiten Hollandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |