Mijn grootste leeftijdsverschil was 14 jaar. 20 jaar zou ik ook niet doen, dan kan hij beter m'n moeder datenquote:Op maandag 14 december 2015 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
10 jaar zou ik ook niet erg vinden en als iemand echt leuk is een paar jaar meer ook niet. Maar als het richting de 20 loopt haak ik toch echt af
Ik date miniminimaal 5 jaar jonger. Vrouwen van mijn eigen leeftijd daten voelt onnatuurlijk en raarquote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef SiIk het volgende:
Mijn huidige date is 5 jaar ouder. En dat vind ik toch echt wel heul veul ouder
Ben 24, moet er niet aan denken een vriendin te hebben die net alcohol mag drinken en net begint met studeren.quote:Op maandag 14 december 2015 20:21 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik date miniminimaal 5 jaar jonger. Vrouwen van mijn eigen leeftijd daten voelt onnatuurlijk en raar
Eigen leeftijd ga ik meer vergelijken in hoe ver is diegene in het leven, welke opleiding etc. Jonger voelt beter voor mij.quote:Op maandag 14 december 2015 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ben 24, moet er niet aan denken een vriendin te hebben die net alcohol mag drinken en net begint met studeren.
Ik had dat in de VS daar moet je er als 40(o.i.d.) uitzien, ik bestelde een biertje bij een restaurant. En de serveerster wou mijn legitimatie zien toen mijn vriendin zei dat het okay was mocht het wel... zij was 35 ik 28.quote:Op maandag 14 december 2015 22:05 schreef Fripsel het volgende:
Door dat alcohol moet ik denken aan toen ik met een 30+ date in de super stond en we bier hadden en ik mijn legitimatie moest laten zien maar hem in m'n tas bij hem thuis had zitten.
Denk het niet. Ze is zo'n Arab beauty.quote:Op zondag 13 december 2015 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is het ook, ik snap niet dat mensen dit een redelijk idee vonden.Jullie wonen in het zelfde gebouw.. Je komt elkaar echt nog wel eens tegen en anders op de kerstborrel.
Die gaat een briefje dan sowieso niet op prijs stellen. Aanspreken komt een stuk beter over, met een briefje lijkt het net alsof je weer op de basisschool zit.quote:Op maandag 14 december 2015 22:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze is zo'n Arab beauty.Die zijn nooit zo studentikoos. Ach ja, if it's meant to be, it will be.
Of zoiets.
Die tijden waren zo makkelijk.quote:Op maandag 14 december 2015 22:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die gaat een briefje dan sowieso niet op prijs stellen. Aanspreken komt een stuk beter over, met een briefje lijkt het net alsof je weer op de basisschool zit.
Ja maar voor de rest deed je ook niksquote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die tijden waren zo makkelijk.Een briefje met "Wil je met me?" en de rest was niet nodig.
Happn installeren. Hoef je niet de halve stad weg te swipen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Die tijden waren zo makkelijk.Een briefje met "Wil je met me?" en de rest was niet nodig.
Handjes vasthouden en kussen in het toilethok.quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef Moro het volgende:
[..]
Ja maar voor de rest deed je ook niks
Windows Phone.quote:Op maandag 14 december 2015 22:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Happn installeren. Hoef je niet de halve stad weg te swipen.
Happn is er niet voor Windows?quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Handjes vasthouden en kussen in het toilethok.
[..]
Windows Phone.
Kan je doen natuurlijk, kan zelden kwaad. maar is t niet eerder dat als ze jou interessant had gevonden ze een berichtje had achtergelaten?quote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef Peejtur het volgende:
Mannen, wat doen jullie als een ontzettend mooie dame op jullie profiel gekeken heeft maar geen reactie heeft geplaatst? Haar zelf aanspreken? Zelf denk ik geen kans te maken bij deze dame qua looks maar verder misschien wel. Niet geschoten is altijd mis?
Daarom twijfelde ik haha. Maar dan gaat ze alleen op looks af. En wellicht heeft ze geen betaald account en kan ze geen bericht sturen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je doen natuurlijk, kan zelden kwaad. maar is t niet eerder dat als ze jou interessant had gevonden ze een berichtje had achtergelaten?
Iedereen gaat op look af. De ene alleen wat meer dan de ander.quote:Op maandag 14 december 2015 22:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Daarom twijfelde ik haha. Maar dan gaat ze alleen op looks af. En wellicht heeft ze geen betaald account en kan ze geen bericht sturen.
Mjah interessebericht kan daar altijd als niet betaald.
Ik kan die datingapps onmogelijk serieus nemen.quote:Op maandag 14 december 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Happn is er niet voor Windows?
Ben ik even blij met m'n appel, anders had ik m'n date nooit ontmoet.
"Lurker!quote:Op maandag 14 december 2015 22:40 schreef Peejtur het volgende:
Mannen, wat doen jullie als een ontzettend mooie dame op jullie profiel gekeken heeft maar geen reactie heeft geplaatst? Haar zelf aanspreken? Zelf denk ik geen kans te maken bij deze dame qua looks maar verder misschien wel. Niet geschoten is altijd mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |